Meneer Roberts is volgens het NRC zwaar conservatief, dus dikke kans dat hij uit het zuiden komtquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geldt trouwens naar ik aanneem vooral in de zuidelijke staten (ik was in Texas).
Ik heb in Texas veel erger gezien. Vooral op verjaardagen en ander speciale gelegenheden lijken ze hun best te doen om hun kinderen zo truttig mogelijk aan te kleden. Matrozenkraagjes en polkadots zijn geliefd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef ChrisJX het volgende:
Meneer Roberts is volgens het NRC zwaar conservatief, dus dikke kans dat hij uit het zuiden komtIk kan me toch haast niet voorstellen dat mensen in New York hun kinderen er zo bij laten lopen. Een naveltruitje en een korte broek is ook niet gepast, maar het meisje had toch wel een iets hipper jurkje kunnen kiezen? Dit droeg ik twintig jaar geleden ook wel eens en dan voelde ik me al zwaar voor gek staan
Neuh, het is zo'n prototype WASP uit het noorden, New England die kant op, het oude geld enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Meneer Roberts is volgens het NRC zwaar conservatief, dus dikke kans dat hij uit het zuiden komt![]()
Kan ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef Dagonet het volgende:
Neuh, het is zo'n prototype WASP uit het noorden, New England die kant op, het oude geld enzo
Wat zou die moeder daar tussen haar tanden door tegen d'r zoontje zeggen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:46 schreef Dagonet het volgende:
Deze foto?
[afbeelding]
Dat is wel heel conservatief ja
Ik weet het niet maar ze ziet er erg ongelukkig uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat zou die moeder daar tussen haar tanden door tegen d'r zoontje zeggen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |