en goed voor het millieu... recycling!!! meteen subsidie aanvragen bij de regeringquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Goh ipv gebruikte slips kenne we nu ook al ob's verkopen enzo?
Geweldig, goed voor de euro zulle we maar zegge
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef Sabby het volgende:
volgens mij loop je dit verhaal flink uit je duim te zuigen
Daarin heb je gelijk....ik prefereer tampons, die zuigen meerquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:41 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
en dan kun je ook onderscheid maken tussen tussen verse en oude tampons. overigens kon ik niet uit je openingstopc opmaken dat het om tampons ging, eerder om maandverband
Of past ie beter in CUL/PUB ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Janetje het volgende:ik vond m een stuk leuker toen ie nog in SEX stond
![]()
Hij vraagt eerst een sample van ze a.s. schoonmoeder...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef hanskepanske het volgende:
Hoeveel belasting geld kost die spiegejater nou per sessie?
OT : Leuke hobby.. zeg je dat ook tegen je nieuwbakken schoonouders als je op visite komt?
Dan ben je vast nog geen schone dames tegengekomen....quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Die Corky hierboven met z'n gore fantasien over gebruikte maandverbanden vind ik best![]()
En ja..sex met een ongestelde meid vind nou ook niet bepaald![]()
dus ja..ikhier een beetje van...
Je kunt het ook in groepsverband doen! Iedereen gezellig meelikken. Of als voorafje bij het kerstdiner.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef hanskepanske het volgende:
OT : Leuke hobby.. zeg je dat ook tegen je nieuwbakken schoonouders als je op visite komt?
Misschien heb je gewoon weinig inlevingsvermogen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Die Corky hierboven met z'n gore fantasien over gebruikte maandverbanden vind ik best![]()
En ja..sex met een ongestelde meid vind nou ook niet bepaald![]()
dus ja..ikhier een beetje van...
CUL alleen alsie er de nodige voedingsstoffen uithaalt...quote:
ik zie niet wat dracula te maken heeft met de analefase, waarin jij nu verkeert.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
Hij maakt er misschien wel brood van
Tamponnenbrood, wel opletten dat de koordjes niet vastdraaien in de broodsnijmachine
Dat heb ik wel eens gehadquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
wel opletten dat de koordjes niet vastdraaien in de broodsnijmachine
En van die anaaltampons krijg je bruinbrood? Of roggebrood?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
Hij maakt er misschien wel brood van
Tamponnenbrood, wel opletten dat de koordjes niet vastdraaien in de broodsnijmachine
Die tips kunnen naar PUB, een beetje man weet dat wel toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
hey maar ff serieus mannen... er is toch niks geiler dan een rode lat uit die doos te trekken?
(oww ja, een kleine tip, ze zijn meestal supergeil als je er geen probleem van maakt)
ik vraag het me af, veel pubs op fok heur.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Die tips kunnen naar PUB, een beetje man weet dat wel toch?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |