Inkomsten 400, uitgaven 600quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo mensen.
Maakt u nu winst op zo'n boerendorpje? Of maak je nog zwaar verlies?
Wat een prachtig stukje stad! Mag ik zo brutaal zijn en vragen hoe je aan die waterrand komt? Ben nog vrij nieuw met SC4 en RushHour en ik wil ook graag zoiets voor elkaar krijgen. Heb ik bep. plugins nodig? Etc.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef matjas het volgende:
is er trouwens een plugin voor een op de weg plaatsbare tolpoortje/bustop MET road acces? Want met mijn huidige plugin worden de huizen ernaast afgesloten van de weg
plaatje van mijn huidige stad:
[[url=http://img338.imageshack.us/img338/3599/foto9we.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:20 schreef matjas het volgende:
heb nou mijn infrastructuur goed in orde, om even een impressie te geven:
[[url=http://img169.imageshack.us/img169/3726/infrastrucuur3qf.th.jpg]afbeelding][/URL]
dadelijk post ik wel even de volumes
dank je, maar nee maxislandquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat een originele stad. Vooral leuk hoe je stad heet. Is die gebouwd in de regio San Fransisco?
Maxisland is ook erg leuk om op te bouwen. Ik heb zelf gekozen voor New York. Omdat alles al zo lekker vlak isquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef Atreidez het volgende:
Die peg heeft wel humor moet ik zeggen![]()
[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/coolpeg1.jpg]afbeelding][/url]
Yupquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb volgens mij iets ontdekt.
Als je een R$$$ gebouw hebt (bv de O'hare) daar kunnen iets van 2000 mensen in.
Stel hij vervalt en het wordt een R$, dan kunnen er opeens 4400 mensen in. Wisten jullie dit al?
heb ik nog redelijk vaak, dan sloop ik ze meestalquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup. Ik heb alleen liever dat het niet gebeurt. Ziet er altijd zo lelijk uit.
Er is zelfs een truc om een groeiexplosie te veroorzaken.. Een hele goeie stad met veel $$$ slecht maken door voorzieningen te verwijderen waardoor al je gebouwen de dubbele waardes aankunnenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb volgens mij iets ontdekt.
Als je een R$$$ gebouw hebt (bv de O'hare) daar kunnen iets van 2000 mensen in.
Stel hij vervalt en het wordt een R$, dan kunnen er opeens 4400 mensen in. Wisten jullie dit al?
Je bent aardig op dreef met die plugins. Hoeveel MB heb je nu wel niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er is zelfs een truc om een groeiexplosie te veroorzaken.. Een hele goeie stad met veel $$$ slecht maken door voorzieningen te verwijderen waardoor al je gebouwen de dubbele waardes aankunnen
En Q, je weet waar klaagbaak is heIk zit ook op me werk, lekker pluginnetjes te downloaden voor vanavond...
Welke mod is dat voor die monorailtrein?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Atreidez het volgende:
De mijne staat idd bij xs4all gehost, niet in photobucket ofzo. Ik heb nog wel een sfeerplaatjeLange monorail trouwens!
[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/langemon.jpg]afbeelding][/url]
hoe houd je je plugin map een beetje op orde, ik heb nu al namelijk een hele was lijst aan mappenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er is zelfs een truc om een groeiexplosie te veroorzaken.. Een hele goeie stad met veel $$$ slecht maken door voorzieningen te verwijderen waardoor al je gebouwen de dubbele waardes aankunnen
En Q, je weet waar klaagbaak is heIk zit ook op me werk, lekker pluginnetjes te downloaden voor vanavond...
Bij mij is het in ieder geval zo het gevalquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup. Ik heb alleen liever dat het niet gebeurt. Ziet er altijd zo lelijk uit.
Wil ik dat welquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
quote:Turning Off The Auto-Street Laying Function When Zoning
Currently the auto-street laying function as part of the zone tool cannot be turned off. If, however, you draw roads and then zone an area, you can avoid having streets automatically drawn.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:01 schreef ElmarO het volgende:
Welke mod is dat voor die monorailtrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |