Volgens de Van Dale kan het een nieuw woord zijn!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..], ik heb een leven en 3 computers en ik ben tevreden.
![]()
De grootste fout die ik ooit heb begaan is om t spel de Sims 2 te downloaden voor mn zusje. Dat rot spel werkt schijnbaar niet op mn zusjes computer dus ze gaat altijd bij mijn moeder zeuren om op die van mij te mogen, waarna ik verplicht haar erop moet laten met de nodige ruzie tot gevolg. Het ergste is echter wanneer ik er terug op wil, dan is ze helemaal verslaafd en wil ze er niet meer af.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik een eigen compu heb![]()
En ik geef m niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik had het pw van #FP-Crew, maar toen hebben ze hem veranderd
Eensch. Bovendien hebben ze allemaal een functie.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Little_Angel het volgende:
Piemels.
Draytek?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef Eix het volgende:
Maar er is dus nu flinke ruzie, mn moeder had net t internet eruit getrokken. Daarom ga ik nu een paar wachtwoorden wijzigen en lekker de router bewerken (time control is leuk).
Je hebt er zelf een!quote:
Nee, één of andere wazige Unex maar ik zie net dat ik het niet per IP kan wijzigen dus dan heb ik me er zelf ook mee te pakken.quote:
Cisco heerscht (alhier)quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, één of andere wazige Unex maar ik zie net dat ik het niet per IP kan wijzigen dus dan heb ik me er zelf ook mee te pakken.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef pekel het volgende:
[..]
#Fokhattrick is okay.
Gam is voor nerds..
Pure.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:06 schreef Eix het volgende:
Maar goed, ik ga me s wat chocolaad pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |