Vroeger kocht mn moeder daar altijd mn onderbroeken (quote:
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet opquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik als cool persoon toch niet naar binnen, zonder vermomming?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet op![]()
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!quote:
Tschuss.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!
doeiiquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!
50-100 bezoekers per dagquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet op![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
T is anders aardig wat, ik was met mijn eigen site al blij met een bezoeker per week.quote:
Iemand met een burka?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.
Ik kreeg schopneigingen.
Hoihoi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef MaRySe het volgende:
Daar ben ik weer
En die OP klopt nog steeds niet !
Ik heb er zo'n 1000 per dagquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Eix het volgende:
[..]
T is anders aardig wat, ik was met mijn eigen site al blij met een bezoeker per week.
Moet je gewoon aansprekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets doe je alleen aan als je wat te verbergen hebt.
Dan krijg je weer ruzie met Mohammed.quote:
Of als je een islamfundamentalist bent die vind dat je als vrouw alles moet bedekken omdat een man wel eens verleid kon worden door een stukje van je pink.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets doe je alleen aan als je wat te verbergen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |