Vroeger kocht mn moeder daar altijd mn onderbroeken (quote:
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet opquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik als cool persoon toch niet naar binnen, zonder vermomming?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet op![]()
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!quote:
Tschuss.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!
doeiiquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!
50-100 bezoekers per dagquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet op![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
T is anders aardig wat, ik was met mijn eigen site al blij met een bezoeker per week.quote:
Iemand met een burka?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.
Ik kreeg schopneigingen.
Hoihoi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef MaRySe het volgende:
Daar ben ik weer
En die OP klopt nog steeds niet !
Ik heb er zo'n 1000 per dagquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Eix het volgende:
[..]
T is anders aardig wat, ik was met mijn eigen site al blij met een bezoeker per week.
Moet je gewoon aansprekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets doe je alleen aan als je wat te verbergen hebt.
Dan krijg je weer ruzie met Mohammed.quote:
Of als je een islamfundamentalist bent die vind dat je als vrouw alles moet bedekken omdat een man wel eens verleid kon worden door een stukje van je pink.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets doe je alleen aan als je wat te verbergen hebt.
Wij maken 't wel gezelligquote:
Ja, maar dat vind ik nog steeds geen excuus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Of als je een islamfundamentalist bent die vind dat je als vrouw alles moet bedekken omdat een man wel eens verleid kon worden door een stukje van je pink.
Pinken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Of als je een islamfundamentalist bent die vind dat je als vrouw alles moet bedekken omdat een man wel eens verleid kon worden door een stukje van je pink.
Als ik zo'n ding zie lopen hoop ik altijd op een hittegolf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Pinken...![]()
Ik wou dat ik achter de kassa stond bij de zeeman, elke dag die geile pinken onder die burka zien te voorschijn komen, geweldig.![]()
![]()
t is daar beter dan in geleen.. in sittard zitten tenminste nog leuke winkels..hier gaan ze allemaal faillietquote:
Deed Froukje uit 6pack ook, uitgescholden dat ze werdtquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.
Ik kreeg schopneigingen.
Geleen ligt toch bij Sittard in de buurt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is daar beter dan in geleen.. in sittard zitten tenminste nog leuke winkels..hier gaan ze allemaal failliet
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is daar beter dan in geleen.. in sittard zitten tenminste nog leuke winkels..hier gaan ze allemaal failliet
Wel als je niets anders van een vrouw te zien krijgt, zoals in afghanistan. Die mannen zijn niets gewendquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Pinken...![]()
Ik wou dat ik achter de kassa stond bij de zeeman, elke dag die geile pinken onder die burka zien te voorschijn komen, geweldig.![]()
![]()
Het is geen vierkant en Kleine_Jelle staat er niet in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoihoi.
Wat klopt er dan niet?
Wat is dit trouwes een zwaaitopic.![]()
Ernaast jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Geleen ligt toch bij Sittard in de buurt?
In de toekomst loopt iedereen naakt rond. Ik weet het zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Wel als je niets anders van een vrouw te zien krijgt, zoals in afghanistan. Die mannen zijn niets gewend![]()
Niet altijd, maar wel een van de grootste.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Daar is toch ook altijd kermis toch?![]()
Geleense kermis is 1 van de beste van nl ofzoietsquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Daar is toch ook altijd kermis toch?![]()
En verdien je er ook wat aan?quote:
Vandaar hequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Geleense kermis is 1 van de beste van nl ofzoietsen 1 van de grootste ja
Ik geef toe, met de kermis is Geleen beter dan Sittard. Maar Sittard is nog altijd de leukste stad, Geleen is vind ik niet zo mooi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Geleense kermis is 1 van de beste van nl ofzoietsen 1 van de grootste ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |