viel mij ook al op, maar de aflevering is al ver voor de ramp in New Orleans geschreven, dus het is niet doelbewust geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vond het trouwens best opvallend hoe Bart reageerde op Lisa die het zo erg vond dat Homer en Marge misschien uitelkaar zouden gaan. Bart zei iets als dat het gewoon iets natuurlijks is net als ... en orkanen.
Ik kan me best voorstellen dat dat nogal gevoelig ligt nadat die orkaan in New Orleans zo veel schade heeft aangericht.
nope, het wordt nu wachten tot 6 november voor de volgende nieuwe aflevering.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef Brammie1 het volgende:
was er gister geen nieuwe aflevering in de US?
normaal gesproken zou dat de seizoensstart zijn, we hebben dus nu al 3 afleveringen cadeau gekregenquote:
quote:Ralph Wiggum - Bloodhound Gang
I'm going to africa yes ma'am i'm a brick waas president licoln okay? mitten
There's a dog in the vent chicken necks? i pick ken griffey jr. i fell out 2 times
I'm pedaling backwards this snowflake tastes like fish sticks we're a totem pole dying tickles
I hear a frankenstein lives there she's touching my special area go banana
Ralphie ralphie
Get off get off
The stage the stage
Sweetheart sweetheart
Oh say can you rock?
I'm a pop sensation
I'm a pop sensation
Salmon gutter?
I'm idaho you smell like dead bunnies that's where i saw the leprechaun fun toys are fun
Chocolate microscopes you're not it that is so 1991 i bit my tongue
Ralphie ralphie
Get off get off
The stage the stage
Sweetheart sweetheart
Oh say can you rock?
I'm a pop sensation
I'm a pop sensation
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
My sash says ultraman
is de R1 ook een digipack??quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De regio1 versie van Seizoen 1 heeft enkele extra extra's: commentaartrack voor de originele versie van Some Enchanted Evening, en wat verwijderd audiomateriaal van Al Brooks als Jacques (Life on the Fast Lane)
Verder wat subtiele verschillen:
* Geen ondertiteling voor commentaartracks op R1, wel op R2;
* Op seizoen 5 (en waarschijnlijk geldt dit ook voor s6+) moet je bij R1 op het juiste moment een knop selecteren wil je een verwijderde scene tijdens de aflevering zien, terwijl bij R2 de scene gewoon automatisch afspeelt wanneer de verwijderde scenes optie geselecteerd is
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef Rebbedebje het volgende:
Kut,vergeten!
Waar ging het over? Die met Homer zijn moeder vind ik altijd wel ontroerend.![]()
![]()
eerste ging over lisa die iets van superklassepresident werd.quote:Waar ging het over? Die met Homer zijn moeder vind ik altijd wel ontroerend
In het Japaneesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 04:05 schreef SDS het volgende:
geniale serie! heb nog wat boxjes op ebay;
The Simpsons - Season One and Two DVDbox new!
http://cgi.ebay.nl/The-Si(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
The Simpsons - Season Three DVDbox new!
http://cgi.ebay.nl/The-Si(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Het enige wat ik weet is dat de afleveringen door de jaren heen iets korter zijn geworden, dit omdat er meer reclame uit wordt gezonden. Verder heb ik niets gehoord over dat de schrijvers minder tijd per aflevering krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:57 schreef crossover het volgende:
waarom krijgen ze minder tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |