Lekker prijsje, maar ik hou het toch gewoon bij de seizoens-boxenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:43 schreef Mad-Matt het volgende:
Vandaag m´n eerste Simpsons DVD's gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal voor 5 euri (p/s) bij de Makro
Amazon UK zegt 17 oktober en mijn pre-oder op Amazon zegt:quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Brammie1 het volgende:
wie weet waar je seizoen 6 goedkoop kan pre-orderen?
edit: hmm, het ziet er naar uit dat de release van seizoen 6 pas op 23 november is![]()
Maar dat zal wel niet doorgaan, had me er zo op verheugd deze weekquote:Items not yet dispatched:
Delivery estimate: 6 Sep 2005 - 8 Sep 2005 1 of: The Simpsons - Series 6
Goed nieuwsquote:Op zondag 4 september 2005 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
En volgende week zondag (11 september) begint dan eindelijk seizoen 17 in de VS![]()
Bol.com en de belgische freerecordshop zeggen beide 23 novemberquote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Amazon UK zegt 17 oktober en mijn pre-oder op Amazon zegt:
[..]
Maar dat zal wel niet doorgaan, had me er zo op verheugd deze week![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
volgende week zondag (11 september) begint dan eindelijk seizoen 17 in de VS![]()
Regio 1 of 2? Voor Regio 2 wordt de Homer-hoes namelijk beperkt en komt er een normale hoes die vollop verkrijgbaar zal zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:50 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb seizoen 6 binnen... wel even wennen hoor, zo'n rare hoes. Maar ik ga er lekker voor zitten!
Elke vrijdag van 19:00 tot 20:00 2 afleveringen op Veronicaquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef crossover het volgende:
komt The Simpsons nog op de Nederlandse tv eigenlijk?
Wel aardig, maar een beetje een raar onderwerp..quote:Op maandag 12 september 2005 19:12 schreef Brammie1 het volgende:
hebben er al meer mensen de nieuwe aflevering gezien? ik vond 'm zwaar tegenvallen eigenlijk
De afleveringen van seizoen 17 worden nog niet uitgezonden hier, wij hebben het over de nieuwe afleveringen in Amerika die op FOX uitgezonden wordenquote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef crossover het volgende:
ik heb het alweer gemist
ik zet het nu als reminder in m'n telefoon..
vreemd dat er al 10 afleveringen een cijfer hebben, er zijn slechts 2 uitgezonden tot nu toe.quote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef BdR het volgende:
The Simpsons season 17 nu al nieuwe afleveringen?cool, das meestal pas in november..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |