Dank. Is dit geen herhaling? Komt me wel bekend voor......kutneusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegenwoordig ook op donderdagavond?
Nu dus
vergeet altijd de naam, terwijl het gewoon iets simpels is , misschien gewoon 'homer jay simpson'quote:JedaiNait - vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:06
Wat is jullie favo aflevering? Ik vind "The City Of New York vs. Homer Simpsons" in ieder geval één van de besten.
Erg leuk inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef coz het volgende:
eindigen met de seinfeld tune , guess whats nextleuke toevalligheid
quote:Eddie: Did you hold a grudge against Montgomery Burns?
Moe: No! [buzz]
All right, maybe I did. But I didn't shoot him. [ding]
Eddie: Checks out. OK, sir, you're free to go.
Moe: Good, 'cause I got a hot date tonight. [buzz]
_A_ date. [buzz]
Dinner with friends. [buzz]
Dinner alone. [buzz]
Watching TV alone. [buzz]
All right! I'm going to sit at home and ogle the ladies in the
Victoria's Secret catalog. [buzz]
[weakly] Sears catalog. [ding]
[angry] Now would you unhook this already, please? I don't
deserve this kind of shabby treatment! [buzz]
Het hoofd van Homer is iig even hoog als de voorgaande 5 seizoenen, alleen wat breder. Ik denk dat voor de andere hoofden hetzelfde geldt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:27 schreef Rapaille het volgende:
Als die seizoenen inderdaad een andere vorm worden baal ik wel; dit past niet in mijn dvd-kasten wil toch wel doorgaan met kopen eigenlijk
Had het gezien, grappige aflevering. Maar had um al gezienquote:
leuke ava ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:51 schreef MrBadGuy het volgende:
In mijn archief vond ik nog een 3D plaatje waar ik een jaar geleden mee was begonnen maar nooit heb afgemaakt van Homer in zijn woonkamer:
[afbeelding]
Ik weet het, het ziet er niet echt uit, misschien dat als ik eens tijd heb dat ik er verder mee ga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |