Welke was het vanavond dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat ze altijd redelijk nieuwe afleveringen uitzonden=
Hmmm seizoen 14 dus, vorige week was het nog seizoen 15...ze hebben de uitzendrechten van seizoen 16 dus nog niet en gaan daarom herhalenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Homer ging naar rock n roll camp en Bart_Lisa werden in dezelfde klas geplaatst
en voor de mensen zonder creditcard? ik bedoel een gewone winkel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Brammie1 het volgende:
dit weekend bestel ik 'm bij Play
Nu al beschikbaar
Ik heb zondag een mailtje gekregen dat die van mij verstuurd is, uiterlijk vrijdag zou die hier moeten zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Brammie1 het volgende:
dit weekend bestel ik 'm bij Play
Nu al beschikbaar
als je daarop gaat letten, dan mis je veel grappen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:45 schreef taart het volgende:
daar zit zeker geen nederlandse ondertiteling bij?
De 26e pas weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer dan wel? Beetje erg onregelmatig uitzendschema toch wel, dat nieuwe seizoen.
Heeft onder andere te maken met de OWS en andere sporten. Maar als het goed is komen we wel weer op zo'n 22-24 afleveringen dit seizoenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef Brammie1 het volgende:
d\'r is tegenwoordig echt maar 1 nieuwe aflevering per maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |