abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28980646
ik heb hier een vraag over een heel oud spel..Silver. ik moet hierbij aan een bel ringen om een deur te openen 3x, pauze-2x, pauze-1x ..ik doe dit helemaal goed, maar de deur gaat maar niet open. iemand tips of hints?
jaja..tis allemaal wat
pi_28980664
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_28980778
ja..en? ik heb al gekeken of er een topic over is..en dat is er niet..dus wat is het probleem?
jaja..tis allemaal wat
pi_28980834
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef fffan het volgende:
ja..en? ik heb al gekeken of er een topic over is..en dat is er niet..dus wat is het probleem?
Er is geen probleem
Ik geef alleen aan dat je in dat topic terecht kan met vragen als je vast zit of neit verder komt met een spel
ps: een mod gooit deze anders toch dicht met de verwijzing naar het topic dat ik net aangaf
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_28980871
oohh..ik snap het! hehe..vraag ik het daar ff..thanks!
jaja..tis allemaal wat
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:12:33 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_28980915
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef vosss het volgende:
Er is geen probleem
Ik geef alleen aan dat je in dat topic terecht kan met vragen als je vast zit of neit verder komt met een spel
ps: een mod gooit deze anders toch dicht met de verwijzing naar het topic dat ik net aangaf
Waarvan akte. Gametopics zijn hier bedoeld als grote verzamel en discussieplek voor een bepaalde game. Niet een enkele vraag van een iemand. .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')