Iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef bolivian het volgende:
"En niet te vergeten de hongerklop, hè Maarten..." [hoopt_op_voorzetje_terug].
- In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets herbert op z'n gezicht als hij het weer over kanoën of Mountainbiken heeftquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert.
Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt. Erg simpel dus.
Als vragen had ik in gedachte:
'In welke etappe-vragen'In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen? In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)? Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?
De hoe vaak-vragenHoe vaak gaat Herbert brullen 'Zegt u het maar!' Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa
Extra vragenVorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt.
Dat is een goeiequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef kwintenstraler het volgende:
Hoevaak per etappe begint Herbert een zin met "Mag je zeggen dat..."?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert.
Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt. Erg simpel dus.
Als vragen had ik in gedachte:
'In welke etappe-vragen'In welke etappe komt Herbert Dijkstra voor het eerst met het verhaal van Zaaf op de proppen? In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)? Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)? In welke etappe verhaalt voor de eerste keer Herbert over Ivan Basso, die niet kon zwemmen Welke etappe kent volgens Dijkstra een prachtige finale?
De hoe vaak-vragenHoe vaak gaat Herbert brullen 'Zegt u het maar!' Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa? Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake? Hoe vaak komt Herbert met het zinnetje "Mag je zeggen dat...?"
Extra vragenVorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt.
Hoe konden we die vergetenquote:
Waarschijnlijk is bij ons allemaal dat zinnetje te vertrouwd gaan klinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |