abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:16:36 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39081855
Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert .

Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt . Erg simpel dus.

Als vragen had ik in gedachte:

'In welke etappe-vragen'
  • In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?

• In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?

• Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?

• In welke etappe verhaalt Herbert over Ivan Basso, die niet kon zwemmen

De hoe vaak-vragen
  • Hoe vaak gaat Herbert brullen 'Zegt u het maar!'

• Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa?

• Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake?

Extra vragen
  • Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?

Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt .

[ Bericht 2% gewijzigd door Falco op 21-06-2006 17:34:00 ]
  • <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_39082165
    Ik ben ook erg benieuwd waar Rasmussen dat goede sturen en dalen heeft geleerd, ik hoop dat hij dat nog gaat vertellen
    pi_39082208
    In de catogorie hoe vaak vragen:
    Het Basso kon niet zwemmen verhaal.
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:25:08 #204
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_39082259
    Bij de hoe-vaak-vragen moet denk ik hier gewoon gemeld worden wanneer je Herbert het hoort roepen. Aan het eind van de Tour worden de hoe-vaak-dingessen bij elkaar opgeteld. Ik zal dan ook nog een aparte scoreschaal maken, voor het geval je net één keer ernaast zat enzo .
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:29:37 #205
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_39082369
    "En niet te vergeten de hongerklop, hè Maarten..." [hoopt_op_voorzetje_terug].
    And so I throw the windows wide /
    And call to you across the sky
    Lissabon!
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:30:49 #206
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_39082408

Ik heb er weer zin in. Zonder Herbie geen Tour
    Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
    pi_39082435
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef bolivian het volgende:
    "En niet te vergeten de hongerklop, hè Maarten..." [hoopt_op_voorzetje_terug].
    Idd
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:35:01 #208
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_39082550
    Het gaat goed met de suggesties Ga zo door
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_39082662
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
    Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert .

Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt . Erg simpel dus.

'In welke etappe-vragen'
  • In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?

• In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?

• Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?

De hoe vaak-vragen

• Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa

Extra vragen
  • Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?

Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt .
  • - In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets herbert op z'n gezicht als hij het weer over kanoën of Mountainbiken heeft

- Welke nieuwe feitjes over renners komen bij z'n repertoire?
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:43:49 #210
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_39082834
    # In welke etappe zegt hij het vaakst hoe fantastisch de finale wel niet is?

# In welke etappe ziet hij de meeste valpartijen en lekke banden over het hoofd?
    Tranquillo
    pi_39083093
    Hoevaak per etappe begint Herbert een zin met "Mag je zeggen dat..."?
    When in panic or in doubt:
    run in circles, scream and shout
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:59:39 #212
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_39083386
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef kwintenstraler het volgende:
    Hoevaak per etappe begint Herbert een zin met "Mag je zeggen dat..."?
    Dat is een goeie

Ik kies wel vragen uit die nog enigszins gemakkelijk bij te houden zijn btw .
      woensdag 21 juni 2006 @ 18:01:13 #213
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_39083432
    De aangepaste vragenlijst
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:

'In welke etappe-vragen'
  • In welke etappe komt Herbert Dijkstra voor het eerst met het verhaal van Zaaf op de proppen?

• In welke etappe verhaalt voor de eerste keer Herbert over Ivan Basso, die niet kon zwemmen

• Welke etappe kent volgens Dijkstra een prachtige finale?

De hoe vaak-vragen

• Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa?

• Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake?

• Hoe vaak komt Herbert met het zinnetje "Mag je zeggen dat...?"

Extra vragen

• <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      woensdag 21 juni 2006 @ 18:28:12 #214
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_39084257
    # Hoe vaak zegt Herbert wel niet onnozele dingen in de trant van: "{De ontsnapte renner} staat op 1 uur en 32 minuten in het algemeen klassement. Hij is dus niet gevaarlijk voor de gele trui."

# Hoe vaak hemelt Herbie niet een zeer matig coureur in de schaduw, op 1 uur en 32 minuten van de leider, op met kwalificaties als: "hij kan aardig klimmen... kan daarbij ook aardig aankomen... het is ook een aardige vent... hij heeft aardige resultaten geboekt in het voorjaar (54e in Het Volk, 45e in de Sarthe).
      woensdag 21 juni 2006 @ 18:30:55 #215
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_39084342
    Wie gaat er turven?
    pi_39084402
    De 10 kilometer is 1 minuut regel
      woensdag 21 juni 2006 @ 18:34:26 #217
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_39084465
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Remzz het volgende:
    Dat is de grootste Zeikstraal klassieker.
    pi_39084844
    Hoe vaak gaat Herben een onwillige en geërgerde Maarten in het gesprek betrekken met de zin: "Maarten, leg jij dan eens even uit..." of "Maarten, vertel jij dan eens even..."?

Hoe vaak benoemt Herbert een renner verkeerd en doet hij alsof hij een geweldige ontdekking heeft gedaan wanneer hij het eindelijk door heeft, ook al weet iedereen thuis het al lang? (Voorbeeld: "Dat is dan Oscar Sevilla daarbij, lijkt mij". *iedereen in huiskamer zucht diep* "Nee, dat is Jan Ullrich, ja het is Jan Ullrich die daar demarreert")
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
      woensdag 21 juni 2006 @ 18:51:58 #219
    2764 Trainspotter
    Nu mèt goedkope zonnebril
    pi_39085182
    - In welke etappe zal de vader van Voeckler ter sprake komen?
      woensdag 21 juni 2006 @ 19:08:31 #220
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_39085785
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Remzz het volgende:
    Hoe konden we die vergeten
    pi_39086030
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef Falco het volgende:

[..]

Hoe konden we die vergeten
    Waarschijnlijk is bij ons allemaal dat zinnetje te vertrouwd gaan klinken
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
    pi_39086134
    En hoe zat het ook weer, kwamen Piet KLeine en Dijkstra niet uit hezelfde dorp, ofzo
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
      zaterdag 24 juni 2006 @ 14:22:24 #223
    97807 B-200
    ...and justice for all
    pi_39176934
    In welke etappe zal, als het peloton een paar km voor de finish de koploers inlloopt, Herbert gaan zeggen: "Daar rijdt Erik Dekker, die gaat zeker nog wat proberen"

WAT EEN FINALE!!!
      zaterdag 24 juni 2006 @ 14:35:22 #224
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_39177289
    Ekimov staat ook garant voor oeverloze verhalen.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_39177535
    ik krijg er nu al weer bijna nachtmerries van
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')