nee het is een heel ander hotel, ik vond het bij de amerikaanse ook leuk die kamers met die schuifdeuren veel overzichtelijker en daar was het echt veel leuk iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben het eens met ieder woord. In de Amerikaanse versie waren ze totaal niet bezig met het spel, heel af en toe tussendoor, daar was het meer liefde enzo. Maar nee, hier moet alles volgens plan, vol strategische zetten, continu daarmee bezig zijn Tig keer die beelden erdoorheen van de omgeving, nee doe mij de Amerikaanse versie maar.
Is het trouwens nou hetzelfde hotel? Volgens mij niet...
Ja, een beetje te overdreven...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje bizar vindt hoe die Manu op het vertrek van Germain reageert. Hij is zo kapot van verdriet dat ik bijna denk dat ie verliefd is op die gozer. Hoe kon je nou zoveel geven om iemand die je nauwelijks kent
Ja vaag was dat , Ik vond Gina trouwens een mooie meid om te zien jammer dat ze er uit,quote:En wat zei Gina nou over dat Erik in een huis met Marinus, Judith, Ellen en Valerie zo komen? Moeten de geëlimineerden weer in een huis samen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |