Gister avond nog even langs gelopen, maar het was rustig. Was gister naar goes gekomen voor JanJaap van der Wal, in de Mythe. Leuk avondje gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef error32 het volgende:
[..]
godverdoeme het beste cafe wat ik ken![]()
Was dar gister al? Dacht dat dat nog wel een tijdje zou duren. Had er eigenlijk naartoe gewild!quote:Op donderdag 10 november 2005 08:34 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Gister avond nog even langs gelopen, maar het was rustig. Was gister naar goes gekomen voor JanJaap van der Wal, in de Mythe. Leuk avondje gehad![]()
Collega zat op de eerste rij en werd ook een paar keer aangesproken.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:34 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Gister avond nog even langs gelopen, maar het was rustig. Was gister naar goes gekomen voor JanJaap van der Wal, in de Mythe. Leuk avondje gehad![]()
Gijs ken ik wel... ooit nog iets mee gehad jaren geledenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef error32 het volgende:
[..]
Erik, vraag maar aan gijs ofzo, die weet wel wie ik ben aangezien ik bij em in de klas zit![]()
ja, erg leukquote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef zkimm het volgende:
[..]
Gijs ken ik wel... ooit nog iets mee gehad jaren geledenals je het over barman gijs hebt he, met de dreads...
Zag hem gister nog bij jan jaap van der wal...
Dat was trouwens een erg leuke show! Heb me prima vermaakt!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef ParanoidEv het volgende:
La Strada, dat is toch dat café voor mensen die iets te overtuigd zijn van hun stinkalto-status?
Beetje late reactie, maar ik zat ook bij de 2e voorstellingquote:Op donderdag 10 november 2005 19:07 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja, erg leukzat je eerste voorstelling of de 2e? Ik zat in de 2e, die begon om 10 uur...
oow oow, rij 5 of 6.. hij had het toch niet tegen jou he, met die sarcastische opmerking: "Ja, blijf maar vooral lekker door filmen"quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef zkimm het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik zat ook bij de 2e voorstellingrij 5 of 6 ofzo
Hooizolder is toch niet in Serooskerke?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Hooikoorts was altijd in de Hooizolder, dat was altijd erg leuk. Was op woensdagavond, regionale bandjes die proberen in de finale te komen. Later kwam daar ook dans bij. Sinds het niet meer in de Hooi is kom ik niet meer.
Aha okay, ik ben daar allemaal niet zo in thuisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, die is in Westkapelle...
De Hooi werd te duur of zoiets...
Niet in Zeeland of niet in Scharendijke?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Wesfrdam het volgende:
ik woon ook in zeeland op schouwen duiveland bij zierikzee. in scharendijke![]()
maar k ben er gelukkig niet geboren![]()
Ken je ene Mark Roth toevallig?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:12 schreef Wesfrdam het volgende:
ik ben niet geboren in zeeland. Ik woon er wel. Ik woon in Scharendijke dat ligt in schouwen duiveland.
Dan rot je hier toch op als je het niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Wesfrdam het volgende:
ik woon ook in zeeland op schouwen duiveland bij zierikzee. in scharendijke![]()
maar k ben er gelukkig niet geboren![]()
ja, heeft hij toevallig een bril? Zoja dan werkt hij waar ik ook werkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ken je ene Mark Roth toevallig?
ik ben 16quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan rot je hier toch op als je het niet leuk vindt?
*Actiegroep "Alleen ECHTE Zeeuwen in Zeeland opstart"
En ik ben verdorie een kruikezeiker op het moment...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |