quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef Eastwood het volgende:
volgens mij ben ik een paar maandjes te laat om me te melden in deel 2![]()
hahaha. dus dan alsnog
**Meld zich ook als Vlissinger![]()
** TVP
valt me wel op (sinds eerste topic) dat er steeds meer zeeuwen zijn, doet me goed![]()
da vink dus klienklaere nonsens. ik bin heweun int seeuws ophevoed, mae ik spreke perfect ABN. alleen een echte zeeuw oor an mien tongval dak uut zeeland kom.quote:Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef Eastwood het volgende:
[..]
m'n ouders hebben geprobeerd me op te voeden met ABN, omdat je dat als "gewoon nederlander" hoor te spreken. En dat is ze dus geluktik kan niet eens Zeeuws, alleen die paar woordjes die iedere zeeuw kent
![]()
(opzich wel fijn hoor, lijkt me niks als je niks anders kan spreken als plat zeeuwsis daarom wel leuk als je het alle 2 kan)
KvdW niveau twee gehaaldquote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef PV het volgende:
Toetssleutel staat inmiddels op internet.. vanavond maar eens nakijken. Zal het wel niet gehaald hebben(ben 5ejaars inmiddels
)
godverdoeme het beste cafe wat ik kenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef zkimm het volgende:
GOES JA!!!![]()
het beste aan het zeeuwse is toch wel: La strada ( of eric's bar, jaja... het liedje van racoon ' Eric's bar' gaat over dit cafe)
[afbeelding]
wie ben jij danquote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef error32 het volgende:
[..]
godverdoeme het beste cafe wat ik ken![]()
Ik heb 87 punten, moet er 87,5 voor niveau 5, zou ik het dan gehaald hebben of nietquote:
Erik, vraag maar aan gijs ofzo, die weet wel wie ik ben aangezien ik bij em in de klas zitquote:Op woensdag 9 november 2005 20:38 schreef zkimm het volgende:
[..]
wie ben jij danmisschien ken ik je wel
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |