quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Wokkel1982 het volgende:
@error32
"eh ik het wearm jie het koud, jie bin voe d'n duvel nie benauwd."
Ik heb Zeeuws vearke shirtquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:32 schreef error32 het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat shirt van Surrender met de tekst die in me ondertitel staat![]()
Ik heb Zeeuws vearke shirtquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:32 schreef error32 het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat shirt van Surrender met de tekst die in me ondertitel staat![]()
wat vin jie lekker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Ballicious het volgende:
Lekker is dat
hahah, dat is toch de enige goeie kant in bossenburgquote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Bossenburg, vervallen wijk...
Ik mag er uit opmaken dat je van de Rosenburg kant gezien voor de Langeleenweg zit?
bij dat veldje ja! en wat noem jij vroeger?quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee... Woon je daar allang, bij het grasveldje? Daar kwam ik vroeger nog wel eens voetballen en stiekem sigaretjes roken haha
m'n ouders hebben geprobeerd me op te voeden met ABN, omdat je dat als "gewoon nederlander" hoor te spreken. En dat is ze dus geluktquote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef Burbo het volgende:
't verbaast me dat hier niet in een dialect wordt gesproken
ja, en mijn buurman is belgquote:Op maandag 7 november 2005 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen Grieps en Aagte zit bie wieze van spreke a vershil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |