Ons Goes is dan ook de bakermat der Zeeuwsche beschaving.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef Vava het volgende:
[..]
* Vava heeft niets met die dorpen te maken![]()
Hier in de grote mooie stad Goes is tenminste al jaren internet
Ik wens je een heeeeele fijne vakantie Jap!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Sendje vertrekt over een driekwartier naar Bretagne, lekker cultuur snuiven
Nieky, was gezellig vanavond
Ik heb je niet gezien, ik was er ook, heb Merel nog wel zien staan volgens mij. (was toch Merel?)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:36 schreef Rhoona het volgende:
Ben weer eens naar de Hooizolder geweest gisteren
en het was gezellig!!!
goh daar ben ik ook al lang niet meer geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:36 schreef Rhoona het volgende:
Ben weer eens naar de Hooizolder geweest gisteren
Yup , die hebben ze nogsteedsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
goh daar ben ik ook al lang niet meer geweest.
hebben ze nog de blauwe muntjes met een geldigheidsdatum tot 31 juni 2003?
gelukkig, want daar heb ik er nog tig van.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ons Goes is dan ook de bakermat der Zeeuwsche beschaving.![]()
Hmm... dan zal die kermis binnenkort wel weer naar Goes komen!quote:
Helaas wel jahquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:50 schreef Tokus het volgende:
tis in Middelburg ook kermis
Yep was daar met Merel, ze stond de hele nacht uit dr dak te gaan op het podiumquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien, ik was er ook, heb Merel nog wel zien staan volgens mij. (was toch Merel?)
En het was zeer zeker gezellig....ondanks dat ik maar een uurtje binnen ben geweest (4 tot 5)
had geleze op de frontpage dat dat was gebeurt jah. is nu al de 2de keer in korte tijd dat mensen hier in zeeland door de bliksem worden geraaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Wokkel1982 het volgende:
Hmm vandige iets vreeds meeemikt, de bliksem in inesloge op een kennis van oans, lei an de beademing in Goes.
Is gebeurt gedurende Kloetinge 2- Wolphaartsdijk 2
Wolfersdiek! ()
Ken je hem? Het is iemand van 20 die voetbalt bij Kloetinge, ik ben wel benieuwd of ik hem ken. Wel een bizar ongeluk zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Wokkel1982 het volgende:
Hmm vandige iets vreeds meeemikt, de bliksem in inesloge op een kennis van oans, lei an de beademing in Goes.
Is gebeurt gedurende Kloetinge 2- Wolphaartsdijk 2
Wolfersdiek! ()
Die gast heet Frank.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Ken je hem? Het is iemand van 20 die voetbalt bij Kloetinge, ik ben wel benieuwd of ik hem ken. Wel een bizar ongeluk zeg![]()
Naar waar in Bretagne? Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Sendje vertrekt over een driekwartier naar Bretagne, lekker cultuur snuiven
Nieky, was gezellig vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |