* Vava heeft niets met die dorpen te makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou liggen er bij jullie in de buurt een aantal dorpen waar dat getuige een repo van Omroep Zeeland inderdaad niet zo is
Lucid Dream heb ik op het bevrijdingsfestival gezien, erg leuke bandquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef error32 het volgende:
lui uit darkrose, lucid dream, tapharheejl en ook nog van een bandje wat er was om in te vallen als er een andere band zou afzeggen
Ze ziet er leuk uit jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:01 schreef error32 het volgende:
ze is best lekker he, toen ze moesten spelen voor 2nd influenz zakte der topje heel de tijd af![]()
hehe lijkt me wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit jamaar jij als man kan dat beter beoordelen dan ik denk ik
quote:
Jawel, ik ben wel geweest!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
En moesten de Zeeuwen niet naar de Dancetour in Goes vandaag?
Ja Richard idd, heb ik volgens mij ooit nog eens bij op school gezeten ofzo, ik ken hem iig wel ergens van, heel aardig idd Coen ken ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:22 schreef error32 het volgende:
richard, ja die ken ik wel een beetje. aardige gast. en coen de basgitarist speelt soms als gitarist in mijn bandje mee
Die ken ik ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:30 schreef error32 het volgende:
Upyrj, maar we hebben nog geen fatsoenlijk nummer af dus optreden zit er voorlopig nog niet in![]()
Ah, jouw taxi heeft je huis gevondenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:27 schreef nieky het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel geweest!
Was erg gezellig.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, jouw taxi heeft je huis gevonden [afbeelding]
En Perry O'Neill natuurlijk
eeej, me leven nog wequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
SchopjeLeven we nog of zijn we al begonnen aan de winterslaap
![]()
Over een half uur in Vlissingen zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:31 schreef MOD het volgende:
gaat er nog iemand naar het vuurwerk kijken vanavond om half1? in vlissingen op de nachtmarkt?
live verslag @ http://www.edit.nl/zeegat/webcam.swf
Beter!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
We leven nog
* Da_Sandman gaat het Zeeuwse morgen verruilen voor het Franse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |