Ik wel, veel te snel afgelopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:34 schreef MOD het volgende:
was jij daar ook bij afgelopen 23 april in Hrieps?
Ik heb volgens mij nog hooi in me haar zitten
Hahaha, wat dacht je van vorige maand, met dat Goes 600 festival.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik loop in mijn pauze altijd ff door de stad in Goes.
Maar het is nu wel druk enzo met toeristen
Ja iddquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het zeker ja...
Die boerenpolderrock hoeft van mij eigenlijk niet zo, al is Oh Meriete wel aardig
Ik was dinsdag vrij (altijd op dinsdag) en ik dacht, 'leuk, ik zal eens naar de markt gaan' nouquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik loop in mijn pauze altijd ff door de stad in Goes.
Maar het is nu wel druk enzo met toeristen
Maar het was wel erg leukquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hahaha, wat dacht je van vorige maand, met dat Goes 600 festival.
Toen kon je over de hoofden heen lopen.
Ja dat was wel grappig verzonnen ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was dinsdag vrij (altijd op dinsdag) en ik dacht, 'leuk, ik zal eens naar de markt gaan' nouwerkelijk waar, het zag zwart van de toeristen
volgende keer ga ik wel als het minstens 30 graden is, dan zitten ze allemaal op het strand
![]()
Deze dinsdag ook weer geen mooi weer dus geen marktbezoekje voor mijquote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig verzonnen ja.![]()
Dat was er dus aan het hand, ik vond het al zo druk voor een zondagquote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
En moesten de Zeeuwen niet naar de Dancetour in Goes vandaag?
Dat was een week ofzo daarvoor?quote:Op zondag 31 juli 2005 04:11 schreef error32 het volgende:
ik heb bij goes 600 alleen dat muziek gebeuren gezien omdat daar een boel van me vrienden moesten spelen. was toen niet super druk, maar wel heel gezellig![]()
was geloof ik op de eerste dag van die hele festiviteiten shitquote:
Met die muziektent op de markt dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:46 schreef error32 het volgende:
[..]
was geloof ik op de eerste dag van die hele festiviteiten shit
Als ik niet aant verhuizen was was ik gegaan...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
En moesten de Zeeuwen niet naar de Dancetour in Goes vandaag?
tja, ik had het wel naar me zin iig want ik zat daar met 20 man ofzo waarvan de helft zelf ook moest spelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Met die muziektent op de markt dusik heb ook even gekeken, was idd wel leuk, zeker als je op een terras zat. Maar wel jammer dat het niet druk was
het enige deel van zeeland waar het internet al is doorgedrongenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel Goesenaren en omstreken hier trouwens...
Perryquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik niet aant verhuizen was was ik gegaan...
Lekker Perry pesten
Wat speelden ze dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:51 schreef error32 het volgende:
[..]
tja, ik had het wel naar me zin iig want ik zat daar met 20 man ofzo waarvan de helft zelf ook moest spelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |