Da's zeker allemaal in Kapellequote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach, zal ik ook maar eens mijn prachtige foto's neerplaatsen
Je moet wat als je je verveelt en op de bus/trein zit te wachten
Raad waar dit allemaal is:
Lijn 28
[afbeelding]
Lijn 1
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vertel! Waar dan wel!quote:
as hebore peelander schaem ik meneihe diepe da'k dus nog nooit in zierikzee hewist bin.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef Maikalo het volgende:
Un hebore zeeuw is t mooiste wa je kan hebeure mansûh. Zurrukzeëe is m'n heboorte stad, en vee ouwer n mooier as a die aore bahherstede zoas A'dam e.d..![]()
Och jeetje ja, die eerste foto is idd Goesquote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef ParanoidEv het volgende:
De eerste is als je net Goes binnen rijd (je ziet net het bord). Links van je is dan het spoor, en op die weg rechts rijden altijd veel kindertjes naar school.
De tweede foto is vanuit het enige bushokje in Hoek gemaakt
De 2 daarna zijn Kapelle en die daarna is de begraafplaats daar.
Hey ik ken jou.. Heb tegenover je gewoond.. Broer = Tommy right??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:43 schreef nieky het volgende:
[..]
wij wonen in een heerlijke stad!!! Zou hier niet graag weg willen hoor.
Hey inderdaad, dat klopt. Wat is de wereld toch klein he.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:20 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hey ik ken jou.. Heb tegenover je gewoond.. Broer = Tommy right??
blijft een geweldig nummer (* error32 is heel trots op een van de beste zeeuwsche bands die toevallig ook nog uit mijn dorp komt)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef Vava het volgende:
Meriete.... da's toch al zeker 10 jaar oud dat nummer![]()
Dat is het zeker ja...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef Vava het volgende:
Meriete.... da's toch al zeker 10 jaar oud dat nummer![]()
Vandaar dat die eerste foto bekend voorkwam, kon em niet plaatsen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Och jeetje ja, die eerste foto is idd Goes![]()
Ik kom daar nog wel 4 keer per week langs whahaha
Die foto van die begraafplaats is trouwens best een mooie foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |