quote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo Clauwheee komt dichtbij, die domme Klaas Jan ook.
Als ie zich vandaag niet heeft voorgesteld in dit topic, dan verwijder ik hem.quote:Op zondag 18 september 2005 22:49 schreef Spideyman het volgende:
er staat een of andere flapdrol boven Vaduz in de subleague
kvind het persoonlijk een beetje laat om nog iemand toe te laten (behalve als het een VBL-regular is)
Fijn. Dan sta ik weer tweedequote:Op maandag 19 september 2005 08:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ie zich vandaag niet heeft voorgesteld in dit topic, dan verwijder ik hem.
Ik heb hem nogquote:Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, wissel ik Maduro vanmiddag. Scoort ie nu... Volgens mij telt ie nu niet meer mee.
dacht ik ook, maar na 90 minuten is het een gelijkspel (-2) en heeft ie een gele kaart (-3) achter z'n naam staanquote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef Zwansen het volgende:
maar goed ik heb Sneijder nu. Dat verzacht de pijn enigzins.
En terecht. Zomaar ff in wat subleagues binnenvallen als je toevallig veel punten hebt én niks met VBL te maken hebt vind ik nie kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
Sebastian is verwijderd
Ikquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En terecht. Zomaar ff in wat subleagues binnenvallen als je toevallig veel punten hebt én niks met VBL te maken hebt vind ik nie kunnen.
Konijn zit weer op z'n troon, wie stoot hem als eerste eraf?
Jaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt van de wedstrijd gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |