Ikquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En terecht. Zomaar ff in wat subleagues binnenvallen als je toevallig veel punten hebt én niks met VBL te maken hebt vind ik nie kunnen.
Konijn zit weer op z'n troon, wie stoot hem als eerste eraf?
Jaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt van de wedstrijd gisteren?
Das mooiquote:Op donderdag 22 september 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Deze wedstrijd telt voor speeldronde 6 mee. Komend weekend dus.
oh oh oh, lekker arrogant meneertje Vaduz.quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
39 voor mij volgens mij, slechte ronde.
Ik gok deze week ergens in de 40, met die van woensdag erbij tenminste.quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
39 voor mij volgens mij, slechte ronde.
De hete adem voel ik al wel in m'n nek.quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef clauwheee het volgende:
Vaduz ik blijf je op de hielen zitten hoor
quote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De hete adem voel ik al wel in m'n nek.![]()
Heb ik ook last vanquote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Jajong het volgende:
Wat een dramade helft van mijn basisspelers zijn geblesseerd / geschorst etc.
NIET doen, Kone is ook geen top aankoop.quote:Op maandag 26 september 2005 09:43 schreef Spideyman het volgende:
Ik zit nu dus te twijfelen om Filipovic 'aan te trekken'.
Als je dat nu doet heb je straks 2 PSV-ers in je team. Aan de andere kant zal Ball er over 2 maanden weer bij zijn en zal Filipovic dan bij ws PSV op de bank belanden, of niet want dat is ongewis.
wat zouden jullie doen?
Ik heb Filipovic er al bij zitten. Die haalt bij PSV iig meer punten dan bij Roda ..quote:Op maandag 26 september 2005 09:43 schreef Spideyman het volgende:
Ik zit nu dus te twijfelen om Filipovic 'aan te trekken'.
Als je dat nu doet heb je straks 2 PSV-ers in je team. Aan de andere kant zal Ball er over 2 maanden weer bij zijn en zal Filipovic dan bij ws PSV op de bank belanden, of niet want dat is ongewis.
wat zouden jullie doen?
Ik vind hem ook geen topper (Filipo), maar de verdediging van PSV houdt vaak de nul en dat is toch waar verdedigers in CvhJ hun extra punten vandaan halen. Plus het feit dat PSV relatief meer winstpartijen behaalt (+3) dan andere clubs... moeilijk moeilijkquote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
NIET doen, Kone is ook geen top aankoop.
Nouja, je hebt dan 3 spelers van PSV, die sowieso top3 worden. Dat zijn veel punten.quote:Op maandag 26 september 2005 09:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen topper (Filipo), maar de verdediging van PSV houdt vaak de nul en dat is toch waar verdedigers in CvhJ hun extra punten vandaan halen. Plus het feit dat PSV relatief meer winstpartijen behaalt (+3) dan andere clubs... moeilijk moeilijk
Koné is inderdaad nog niet echt op dreef. Hopelijk komt dat nog
Ware het niet dat Bouma (mijn eerst gekozen PSV-er) 1 week na het aantrekken van Koné vertrok naar Aston Villaquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, je hebt dan 3 spelers van PSV, die sowieso top3 worden. Dat zijn veel punten.
Ah ja dat is ook zoquote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ware het niet dat Bouma (mijn eerst gekozen PSV-er) 1 week na het aantrekken van Koné vertrok naar Aston Villawisselbeurt verkloot dus... (heb nu dus 1 PSV-er in mijn team: Koné)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |