De basis van mijn elftal is hetzelfde als vorig seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben nu nog bezig mijn elftal samen te stellen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
Binnenkort komt de Fok! Voetbalmanager ook weer online.
Ja dat kennen we van vorig jaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
meldt je ook ff aan bij de subleaguequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef Jajong het volgende:
Ik heb me ingeschreven, misschien dat ik dit jaar de top10000 kan halen![]()
En nu niet meer stout zijn hèquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef DeTolk het volgende:
Jajong en Clau, allebei toegevoegd
thxquote:
Wordt het weer een centraal topic voor alle managers of per manager een eigen topic?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
* Spideyman is in 1998 als 3e geeindigd. Een paar sportschoenen gewonnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
meldt je ook ff aan bij de subleague
vorig jaar werd ik 3566e![]()
ok daar ook maar even inschrijvenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
CVHJ is natuurlijk wel veel leukerquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De VI-league is natuurlijk een stukje groteer dan de DVHN manager.
Bij CVHJ is dat al zo zolang ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Flauw dat je tegenwoordig moet betalen voor al die spelletjes.
Van de Hools heb ik die vorig jaar gewonnen, omdat niemand het meer bijhield aan het eind.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
M'n vader had met CVHJ ook maar 2 van de 5 keer gewisseld.... Vond ie et gek dat ie geen punten kreeg voor Maxwell en Kromkampquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van de Hools heb ik die vorig jaar gewonnen, omdat niemand het meer bijhield aan het eind.![]()
Jij bent Manucharyan zeker??quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Babos
Vlaar - Maduro - Majstorovic - Bodnar
Janssen - Kruys - Vayrynen
Kuijt - Nevland - Samaras
Moens
O'Brien
Krohn-Dehli
Vonlanthen
Je bent toegevoegd hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Alleen paste Manucharyan niet in mijn team omdat ik anders teveel budget overhield.
Was aanvankelijk wel van plan hem in mijn team te stoppen.![]()
Je mag 15 miljoen uitgeven voor 15 spelers.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Leuk team, Spidey. Alleen van Loo ipv Pieckenhagen? Werkt het met budgetten?
Kwam een kwart miljoen tekort, dus dan maar een reservekeeper. Blijft een gok natuurlijk, maar het komt niet vaak voor dat een eerste keeper vervangen wordt. (blessures daar gelaten).quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Leuk team, Spidey. Alleen van Loo ipv Pieckenhagen? Werkt het met budgetten?
Ja en Ja, maar ik heb de regels verkeerd gelezen dus ik moet me team zo'n beetje totaal anders in gaan richten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
O'Brien vind ik een grote gok, Longuet was zeker budgetbesparend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |