p-unit en de breezers moeten juist blijvenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef Casparovvv het volgende:
Dat P-unit gaat ook weg
Die breezers gaan weg
bananen ... weet ik nog niet
Wat moet er absoluut in zitten?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dat si waarbig brotherFok is watching u
Niet als je er door heen moet fietsenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:43 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Tof tochdie harde wind is geinig, al die mensen over straat met hun haren zo hoog in de lucht door de wind
![]()
Die jongen snapt het gewoon nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
p-unit en de breezers moeten juist blijven
Hallo Eixquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:49 schreef Eix het volgende:
T begint nu druk te worden... Hoi Messenga en Maryse
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:50 schreef cyberrobin het volgende:
900 Posts!!
* cyberrobin deelt bier enzo uit
Schenk je ook Hauf òm?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:50 schreef cyberrobin het volgende:
900 Posts!!
* cyberrobin deelt bier enzo uit
Als je wind in de rug hebt wel hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Niet als je er door heen moet fietsen
Met ijzel is leuk... 3 jaar geleden was alles spekglad, minstens 5 mensen zien flikkeren in n paar minuten...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:51 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Als je wind in de rug hebt wel hoorde zeikerd van de buurt hier ging net op haar bek met haar fiets, zag er grappig uit eigenlijk
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef Messenga het volgende:
LOL! ik heb in zo'n nr ( Fatboy Slim - Rockafellar Skank ) oud fifa thema btw.. en daar komt zo'n sirene aan, gaat moeder naar boven om te kijken wat er is
Normaal bier met donker bier gemengd.quote:
Jaaaa dat weet ik nogquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Met ijzel is leuk... 3 jaar geleden was alles spekglad, minstens 5 mensen zien flikkeren in n paar minuten...![]()
Afgelopen vrijdag zat ik helemaal onder t bier bij Rowwen Hèze...quote:
Mijn moeder komt wel eens naar boven als ik hardcore aan heb en dan zegt ze zoiets van 'Ik dacht dat het plafon instortte, wat een herrie'quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef Messenga het volgende:
LOL! ik heb in zo'n nr ( Fatboy Slim - Rockafellar Skank ) oud fifa thema btw.. en daar komt zo'n sirene aan, gaat moeder naar boven om te kijken wat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |