quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:41 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
* cyberrobin pakt achter het hoekje z'n gun en roept 'Wat nou bagger?!'
![]()
*Eix duikt snel in de schuilkelderquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
* cyberrobin rent weg en verstopt zich achter een hoekje
hier in rotterdam waait het alleen flinkquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kut man het regent, woeit en onweert hier als de tering![]()
mijne heeft een rolstoel . en een plasma tvquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Die van mij Windows XP Prof.
Die van mij is stoerderder!![]()
Hier in t diepe goede zuide, aan de goede kant van het kanaal waait t alleen zeer hard...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
hier in rotterdam waait het alleen flink![]()
Tof tochquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kut man het regent, woeit en onweert hier als de tering![]()
Shit..quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
mijne heeft een rolstoel . en een plasma tv![]()
GRENADE !!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:41 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
* cyberrobin pakt achter het hoekje z'n gun en roept 'Wat nou bagger?!'
![]()
JIj hebt zeker kort haar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:43 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Tof tochdie harde wind is geinig, al die mensen over straat met hun haren zo hoog in de lucht door de wind
![]()
niet zoeen super grote hoor. Haar huis telefoon is niet alles. En ze heeft een lift op de trapquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Shit..
Die van mij heeft 2 draadloze telefoons, een fax, een bijna-breedbeeld tven en en.. kut.. zo'n plasma is gewoon beter
* cyberrobin pakt zijn cameraquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:45 schreef Eix het volgende:
[..]
JIj hebt zeker kort haar?
*Eix vind het niet grappig om met dit weer naar buiten te gaan omdat zijn haren dan airborne gaan.![]()
Dat moet je doen als ik de douche uitkom... Als ik wild met n handdoek door mn haren ga ben ik net Wilders.quote:
Die van mij heeft maar 1 verdiepingquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
niet zoeen super grote hoor. Haar huis telefoon is niet alles. En ze heeft een lift op de trap![]()
ombouwen tot mijn eigen lanceer basisquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Die van mij heeft maar 1 verdieping
Kan je zo'n lift niet opvoeren?![]()
Nee m'n camera! kan ik het op de weblog posten!quote:
Kzie nu zo'n scene voor me uit abeltje...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Die van mij heeft maar 1 verdieping
Kan je zo'n lift niet opvoeren?![]()
Abeltje is toch met die vliegende lift?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Kzie nu zo'n scene voor me uit abeltje...![]()
Dat si waarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Nee m'n camera! kan ik het op de weblog posten!
Foto's is minder leuk
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:47 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Abeltje is toch met die vliegende lift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |