Ik wel, nog steeds.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben lekker niet meer vrijgezel (OP)!
.
Limburgers onder elkaar hebben daar geen problemen mee.quote:
Behalve dan die leuke discussies over wat nu t ware dialect is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Limburgers onder elkaar hebben daar geen problemen mee.![]()
ik wil ook een keer met een limburgerquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Limburgers onder elkaar hebben daar geen problemen mee.![]()
BAGGGGER !!!!! !!! YVONNE! KIJK SNEL HAAL BRECHTJE DERBIJ!!! HIER HIER HIERquote:
Whaha kewl. mijn oma heeft een beer tenderquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef cyberrobin het volgende:
Mensen.. ik ga zo ff naar de stad! een flatscreen halen voor m'n oma's computer
Ik heb een hele hippe omaofzo
* cyberrobin rent weg en verstopt zich achter een hoekjequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:38 schreef BObNL het volgende:
[..]
BAGGGGER !!!!! !!! YVONNE! KIJK SNEL HAAL BRECHTJE DERBIJ!!! HIER HIER HIER![]()
sorry kon het niet laten![]()
Now be a man , and man that Gun!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
* cyberrobin rent weg en verstopt zich achter een hoekje
oeh!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef BObNL het volgende:
[..]
Whaha kewl. mijn oma heeft een beer tender![]()
mijn oma windows 2000quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef Eix het volgende:
Mijn oma heeft een computer met let wel Windows 95.
En de ander heeft een draagbare telefoon in huis.
* cyberrobin pakt achter het hoekje z'n gun en roept 'Wat nou bagger?!'quote:
whehe mijne ook adsl en een laptop. maar 1 ghz ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:41 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
oeh!
En die van mij een Pentuim 4 2,0 GhZ
En binnenkort adsl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |