Krea?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
nou, wat voor extra trieste kutfuncties heeft deze versie nou weer?
Als je nou zo stoer wil doen met je normaal mogelijke versie had je allang kunnen weten dat je dan Windows Messenger kan installeren, wannabee-interessante-tweaker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:04 schreef mrkanarie het volgende:
Wat moet ik met al die nieuwe versies, geef mij maar een zo normaal mogelijke versie, zonder al dat Bre3zAh-gespuis met al die kleurtjes en geluidjes.
Da's nou lullig voor al die mensen die bij elke willekeurige bReEzAh-slet aan sex denkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef Zero2Nine het volgende:
ik wacht met smart op deel 8 met mindread funtie ff je hoofd inpluggen in je USB poort en je hebt je toetsenbord niet eens meer nodig MSN typt wat JIJ denkt.
Jeuj, hij doet het weerquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Godver ik kan niet meer op msn(Ligt niet aan die 7.5 beta hoor), krijg elke keer 1 of andere vage foutmelding: 80072efd
En dat terwijl alles gewoon goed ingesteld staat enzo
* gaat naar DIG
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hou het gewoon bij 6.2
Geen last van!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:27 schreef mic_forever het volgende:
...Niks dus
Hij is alleen maar slomer geworden
Nou hapert heel me pc weg door dat msn
<naar 7.0 Dus
Dikke bullshit, ik ben actieve beta tester bij msn messenger en er is idd een discussie over geweest met het msn team of dit beveiligd moet worden of gecontroleerd e.d. maar ze doen er niks tegen vanwege dat het testproces er niet minder van word op dit moment.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef Rabrynil het volgende:
Ware het niet dat er wel degelijk wordt gecontroleerd wie deze BETA installeert.
damn conflict, blijf eens bij je eigen klusforumpje, in plaats van de supermoderator te spelen in elk forum. is al de 2e keer. (minimaal..)quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:14 schreef Conflict het volgende:
Dit topic hoort in DIG want MSN is voor iedereen leuk, schopje die kant op.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef Mattt het volgende:
[..]
Niet alleen hoor, mn moeder maakt er zelfs gebruik van () .
Conflict aan de stok met een officiele MSN Messenger Beta Tester..OEwuuuwuwwwhhhhquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef cygnusx het volgende:
[..]
damn conflict, blijf eens bij je eigen klusforumpje, in plaats van de supermoderator te spelen in elk forum. is al de 2e keer. (minimaal..)
zelfde idee als persoonlijk geluiden in msn plus, maar dan dat je ze live opneemt ,en meestal opneemt via je microfoon.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef Ericjuh het volgende:
mensen die het niks vinden.. waarom vinden jullie het nix en wat is er slechter als bij msn 7.0?
waar zijn die voice clips voor?
alsof ik zo speciaal benquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Conflict aan de stok met een officiele MSN Messenger Beta Tester..OEwuuuwuwwwhhhh
Rechtermuisknop -> Toevoegen op betreffende smiley toch gewoon?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:22 schreef KixAss456 het volgende:
Kun je nou ook weer smileys van anderen makkelijk aan je eigen smiley-lijst toevoegen?
Inderdaad, vanaf versie 7 ben ik maar aan het patchen geslagen om al die onzinnige rommel eruit te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
nou, wat voor extra trieste kutfuncties heeft deze versie nou weer?
Je hebt gewoon ALLES weggehaald? ken je net zogoed 7.0 weer installen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef EleQusion het volgende:
MSNM 7.5
MessPatch
[afbeelding]
lekker rustig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |