Tja, msn is toch voor pubers en Tienersquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef Mattt het volgende:
Ik denk dat het toch meer iets voor DIG is hoor.
Niet alleen hoor, mn moeder maakt er zelfs gebruik van (quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tja, msn is toch voor pubers en Tieners
Ware het niet dat er wel degelijk wordt gecontroleerd wie deze BETA installeert.quote:Naam MSN Messenger Beta Build 160 (Dutch)
Datum 7/19/2005
Grootte 7.46 MB
Versie
Categorie Build
Oei, gevaarlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ben lid van Microsoft Connect en ook daar wordt deze inderdaad als BETA aangegeven.
[..]
Ware het niet dat er wel degelijk wordt gecontroleerd wie deze BETA installeert.
Wat willen de doen dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ben lid van Microsoft Connect en ook daar wordt deze inderdaad als BETA aangegeven.
[..]
Ware het niet dat er wel degelijk wordt gecontroleerd wie deze BETA installeert.
mij ook, dat was de laatste "goede" versie....quote:
Als je de voorwaarden van Passport.NET ooit hebt gelezen dan mogen ze je gewoon eraf gooien. Of dat veel nut heeft laat ik in het midden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:48 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wat willen de doen dan?
Hij gaat er hier weer af btw.. heb liever MSN 7 met mijn Imessenger skin
Ah ok, nooit gebeurdquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:52 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden van Passport.NET ooit hebt gelezen dan mogen ze je gewoon eraf gooien. Of dat veel nut heeft laat ik in het midden.
Ik wil bewegende avatarsquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef MrBadGuy het volgende:
bewegende achtergronden, hier zat ik op te wachten![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Mijn MSN-achtergrondje loopt toch al van het scherm af, zo geil als die is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |