Dat moet je mij niet vragen maar het type dat zo'n beetje alles wat sinds Kain en Abel mis is gelopen voor hun kant als een schuld van anderen zien. Islamieten zullen dat niet zo snel doen, maar Mohammedanen lijken het als een tweede natuur te hebben zichzelf zielig te vinden. Heeft misschien wat te maken met de manier hoe ze zich met huid en haar aan hun voormannen en sprookjesvertellers hebben verkocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moslims sl8offer?hoe kom je erbij?
Ik snap je voorbeeld met Kain en Abel niet, is er enige uitleg hierover beschikbaar?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen maar het type dat zo'n beetje alles wat sinds Kain en Abel mis is gelopen voor hun kant als een schuld van anderen zien. Islamieten zullen dat niet zo snel doen, maar Mohammedanen lijken het als een tweede natuur te hebben zichzelf zielig te vinden. Heeft misschien wat te maken met de manier hoe ze zich met huid en haar aan hun voormannen en sprookjesvertellers hebben verkocht.
Blijf jij maar in het slechtste van de mens geloven, hoor. Word je gelukkiger van.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:37 schreef Pracissor het volgende:
Het probleem is dat dit voornamelijk gebeurd door Islamitische leiders in Westerse landen, die mogelijke de grond onder hun voeten heet voelen worden nu de publieke opinie zich steeds meer tegen hun keert.
Sommige mensen noemen dat de feiten onder ogen zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:28 schreef Blessed het volgende:
[..]
Blijf jij maar in het slechtste van de mens geloven, hoor. Word je gelukkiger van.![]()
Je hebt het niet over feiten, je hebt het over mogelijk. Dus, heb je bewijzen of aanwijzingen dat ze het veroordelen omdat ze de hitte onder hun voeten voelen? Zo nee, dan heeft het niets met feiten te maken, maar alles met het slschtste in de mens zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat de feiten onder ogen zien.![]()
Mijn reactie over de feiten onder ogen zien, had meer betrekking op het feit dat in het slechte geloven wat betreft de mens, feitelijker voor mij is dan het geloven in het goede van de mens.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt het niet over feiten, je hebt het over mogelijk. Dus, heb je bewijzen of aanwijzingen dat ze het veroordelen omdat ze de hitte onder hun voeten voelen? Zo nee, dan heeft het niets met feiten te maken, maar alles met het slschtste in de mens zien.
dank je. Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt het niet over feiten, je hebt het over mogelijk. Dus, heb je bewijzen of aanwijzingen dat ze het veroordelen omdat ze de hitte onder hun voeten voelen? Zo nee, dan heeft het niets met feiten te maken, maar alles met het slschtste in de mens zien.
There are plenty of people who could proove you wrong.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mijn reactie over de feiten onder ogen zien, had meer betrekking op het feit dat in het slechte geloven wat betreft de mens, feitelijker voor mij is dan het geloven in het goede van de mens.
Maybe, maar wanneer ik objectief probeer te kijken naar het handelen van deze geestelijken, met in gedachten nemend het huidige milieu waar zij zich nu in moeten manouveren kan ik mij in geen mogelijkheid voorstellen dat zij louter uit ideologisch motieven oproepen tot een einde van het geweld, helemaal omdat het enige wat hun scheidt van hun collega's in de moslimlanden niet de ideologie is maar hun verblijfplaats.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:25 schreef Blessed het volgende:
[..]
There are plenty of people who could proove you wrong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |