Heb jij ook MSN?quote:

No Problem.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef Petertjuhh het volgende:
Het zal ook wel een beetje afzwakken na een tijdje. Het is gewoon nu even leuk omdat er een forum is waar wij ook ons ei kwijt kunnen. Daarom kan het misschien een beetje hard gegaan zijn. We waren dan ook wel erg enthousiastSorry

Nee joh pas om half 4 toch? Het is niet voor niets vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:20 schreef Imberr het volgende:
is iedereen nu slapen ofzo?

ja precies maar iedereen zegt dat ie gaat slapenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee joh pas om half 4 toch? Het is niet voor niets vakantie

No problem, ik zeg ook niet dat ik denk dat ik dat niet mag. Maar het is inderdaad misschien wat enthousiast gegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
No Problem.
En jullie mogen nog zeker jullie ei kwijt hier!Dat is het probleem niet, als het maar niet een wedstrijd wordt van wie het meeste posts heeft etc.
Ik ben nu écht slapen, truste allemaal

Geloof jij wat "iedereen" je verteld? Beetje naïefquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja precies maar iedereen zegt dat ie gaat slapen![]()

ik geloof niet wat iedereen me verteld maar t moest zielig overkomen dus zei ik maar ff iedereenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Geloof jij wat "iedereen" je verteld? Beetje naïef![]()
![]()
Hey ik had net nog wat te drinken.![]()

Dat heb ik nog niet eens na tig flessen bierquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:11 schreef Chanandler het volgende:
ik heb zin om de vierdaagse in 1 dag te lopen.

Waar was je nou de hele tijd gisterquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |