Dat vind je hier dus niet veel. Tuurlijk af en toe maar zo is heel fok. Loop een tijdje mee voor het hier zo ongezellig te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft helemaal niet, je mag alles zeggen wat je wilt. Als het maar niet heel de tijd één smiley is, of 1 woord. Dat mag wel maar niet heel het topic. Want sommige gaan er een wedstrijd van maken en.. Nou ik zeg niets meer.![]()

heb ik dat gedaan dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die 100 tot 250 posts op een dag in PUB plaatsen zelf wel weten wat bagger is en wat niet.

dan kunnen we de bagger gewoon wegeditten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dat vind je hier dus niet veel. Tuurlijk af en toe maar zo is heel fok. Loop een tijdje mee voor het hier zo ongezellig te maken.

Zo is het maar netquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:59 schreef Mattt het volgende:
Guys, ga gewoon door waar mee we bezig waren , maar hou het iets berperkter..
klaar..![]()

Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ga slapen, slaapwel iedereen!![]()
![]()
Post maar gewoon lekker door..![]()
![]()
![]()

sinds pub ben ik ook weer gaan postenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:06 schreef Mattt het volgende:
Brechtje doet het tot nu toe best goed , ik vind dit stiekem toch wel een harstikke leuk subforum. Lurkte eerst maar een beetje mee, maar sinds dit post ik ook weer is eindelijk
.

Ach het hoort een beetje bij de pubterteit eh...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou gewoon lekker post zonder er een wedstrijdje van te maken en ook lekker post in de rest van PUB is er niks aan de hand

Pff, eigk is het best saai zo alleen in huis zittenquote:

Zoiets heb ik ook, tot PUB poste ik zo nu en dan, maar in PUB staan naar mijn mening leuke topics.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
sinds pub ben ik ook weer gaan posten![]()

Even iets wat fok net nodig had . Vond het een beetje bergafwaards gaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, tot PUB poste ik zo nu en dan, maar in PUB staan naar mijn mening leuke topics.

Puik plan, ik denk dat ik maar is ga slapen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef Mattt het volgende:
[..]
Pff, eigk is het best saai zo alleen in huis zitten, broer is altijd weg.. k ga zo maar is slapen denk ik
.

trustequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Puik plan, ik denk dat ik maar is ga slapen.
Trusten pubers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |