Dat vraag ik me nou ook wel eens af.quote:
Zoals ik net ook al zei, ik ben op zoek naar een huurflatje in Sliedrecht (wat dichterbij Tiel zodat ik es wat makkelijker naar mn zus toe kan) sta daar nu al ingeschreven, als ik 200 euro per maand meer verdien kan ik dat ook betalenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan ja..
Had je ws meer plezier aan gehad nu. Ben je op zoek naar een huurwoning of koophuis?
Subway is wel duur btw. Een upgrade van 15 cm naar 30cm kost iets van 2,25 euro ofzo...quote:
Wel vervelend dat het zolang duurtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet officieel gescheiden en het begon 3 jaar geleden.![]()
Ze zijn nog aan het onderhandelen enzo![]()
Wat doe je nu voor werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zoals ik net ook al zei, ik ben op zoek naar een huurflatje in Sliedrecht (wat dichterbij Tiel zodat ik es wat makkelijker naar mn zus toe kan) sta daar nu al ingeschreven, als ik 200 euro per maand meer verdien kan ik dat ook betalenzodra ik mn diploma heb (hoop 1 oktober) dan probeer ik ook te solliciteren naar een andere baan, of promotie te krijgen bij mn huidige werk
Dat meen je ook ff ofzo?quote:
Tjah als er geld is dan is het een moeilijkere procedurequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wel vervelend dat het zolang duurtBeter als het snel afgehandeld is lijkt mij.
Maar het is wél lekker.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Subway is wel duur btw. Een upgrade van 15 cm naar 30cm kost iets van 2,25 euro ofzo...
hoi , daten ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.
Zag ik toch zo een leuk shirt.
"One boyfriend is not enough"
Ze willen de waarheid niet onder ogen komen.quote:
Weet je dat niet (meer)?quote:
Ik heb zon zin om dat biertje wat hier staat op te maken, en dan te gaan slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:56 schreef brainster het volgende:
Ik heb opeens toch zo'n zin in die sinaasappel-kiwi sap van AH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |