Aah ok, komt door het bier dat ik dingen door elkaar haalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat rijles zo duur is. omdat mijn vader rij instucteur is.
Jullie zijn zeker rijk of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef BObNL het volgende:
moeder is trouwens Analiste ijsselland ziekenhuis. Waar balken ende lag jah
Daar is melaniequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die sc gaan we snel voor sc!
geven hier miss ook wat veel uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mn vader heeft genoeg voor ons allemaal![]()
Míjn papa werkt bij de Mc. Donalds!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mn vader heeft genoeg voor ons allemaal![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had dat geld in mij gestoken, kon ik me ook eens fatsoenlijk uitleven in A'dam ofzo..
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
MaRySe, ben jij voorzien van een vriendje?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hier niet wil je zeggenOuders zijn gescheiden, van alles twee dus
Ik woon bijna naast een mc donaldsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Míjn papa werkt bij de Mc. Donalds!.
Want het OV is volmaakt of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een OV dus ben ik een rijbewijs niet nodig.
ik woon naast een politieburoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik woon bijna naast een mc donalds
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
die kon ik niet eerder. Wel kut voor je
Had ik ook gedaan ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Frazz het volgende:
[..]zoals eerder gezegd, had het liever in mn eigen huisje gestoken. Maar goed heb nog wel genoeg over om straks te gaan feesten in Salou en dat rijbewijs tijdelijk te vergeten
Zeg dat nou niet, nu moet ik weer denken aan een goede vriendin die nu met dr gat in Italie zit, en ik mag dr niet bellen omdat ze geen of te weinig beltegoed heeftquote:
Zal wel stinken in jouw huisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga je er ook vaak heen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Absoluut, ik kan vrijwel overal komen ermee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |