Wat is ie doorzichtig hé?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef Frazz het volgende:
[..]
ben maar 2 jaar bezig en 4000 euro armer
Duur grapjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef Frazz het volgende:
[..]
The ice and the Jacob watch will make a broke nigga take somethin'quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:42 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
all the gangsters around know my whole crew
we're getting down like we supposed to
niggah you can front if you want we'll be poppin them thangs
Dat zeg ik, ik had er een halve misschien wel een hele inboedel voor een huis/flatje van kunnen betalenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja het is idd duur. maar mijn vader werkt voor zichzelf . echt propvol soms meer dan 50 uur per week . Mijn moeder werkt daarnaast ook nog goed betaald. En we komen einde van het jaar maar net rond.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik had er een halve misschien wel een hele inboedel voor een huis/flatje van kunnen betalen
Maar het is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
In guldens dus gewoon rond de 9.000 gulden he![]()
Hmm wat voor werk doen ze dan, en wat voor huis hebben jullie dan? Ik zit zelf voor een huurflatje te kijken sliedrecht dat zou ik net kunnen betalen als ik ietsies meer ging verdienenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja het is idd duur. maar mijn vader werkt voor zichzelf . echt propvol soms meer dan 50 uur per week . Mijn moeder werkt daarnaast ook nog goed betaald. En we komen einde van het jaar maar net rond.Werken loond niet hier
Naar school gaan loont welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja het is idd duur. maar mijn vader werkt voor zichzelf . echt propvol soms meer dan 50 uur per week . Mijn moeder werkt daarnaast ook nog goed betaald. En we komen einde van het jaar maar net rond.Werken loond niet hier
Had dat geld in mij gestoken, kon ik me ook eens fatsoenlijk uitleven in A'dam ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
In guldens dus gewoon rond de 9.000 gulden he![]()
nee ik bedoel dat rijles zo duur is. omdat mijn vader rij instucteur is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hmm wat voor werk doen ze dan, en wat voor huis hebben jullie dan? Ik zit zelf voor een huurflatje te kijken sliedrecht dat zou ik net kunnen betalen als ik ietsies meer ging verdienen
Mn vader heeft genoeg voor ons allemaalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Rijden niet, maar ik schijn een probleem te hebben met concentratiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo moeilijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |