Zal nog wel eventjes duren ivm het huis zelf, we zijn nu al een beetje aan het kijken voor een leuk huisje maar dat zal toch nog wel even afwachten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mag ik ook komen
Kan ik meteen naar mn zus alst in Tiel is
Ik ben zelf ook bezig met een huisje voor mezelf, maar heb er geen geld voorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:38 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zal nog wel eventjes duren ivm het huis zelf, we zijn nu al een beetje aan het kijken voor een leuk huisje maar dat zal toch nog wel even afwachten zijn..
ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook bezig met een huisje voor mezelf, maar heb er geen geld voorik verdien nog te weinig om een fatsoenlijk huis te betrekken
Krijg je geen hulp van je ouders?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook bezig met een huisje voor mezelf, maar heb er geen geld voorik verdien nog te weinig om een fatsoenlijk huis te betrekken
maar je krijgt als het goed is ook meer financiering van de overheid ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd lunchpauze
Ik heb gewoon te weinig inkomen per maand, en nee krijg niets van mn ouders, als ik op mn eigen wil moet ik dat zelf betalen. Net als mn rijbewijs waar ik nu ook zo onderand een halve inrichting voor had kunnen betalenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Krijg je geen hulp van je ouders?
nu gaan we het krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
MaRySe, ben jij voorzien van een vriendje?
Paar keer gezakt ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig inkomen per maand, en nee krijg niets van mn ouders, als ik op mn eigen wil moet ik dat zelf betalen. Net als mn rijbewijs waar ik nu ook zo onderand een halve inrichting voor had kunnen betalen
Hmm, ik krijg hier toch echt wel hulp. Met rijbewijs ook,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig inkomen per maand, en nee krijg niets van mn ouders, als ik op mn eigen wil moet ik dat zelf betalen. Net als mn rijbewijs waar ik nu ook zo onderand een halve inrichting voor had kunnen betalen
all the gangsters around know my whole crewquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D:\My Shared Folder\G-Unit - Poppin' Them Thangs.mp3
EVERY HOOD WE GO THROUGH.
niet als je werkt, maar goed als ik mn diploma haal (en ik dat had ik afgelope jaar kunnen doen, nu heb ik tot 1 oktober om het te halen) kan ik een beter baan krijgen, mn baan die ik op dit moment heb is op stage/bijbaan basis dus verdien niet genoeg om een eigen huisje te betalenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
maar je krijgt als het goed is ook meer financiering van de overheid ?
Gewone vraag hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |