Ja vroeg der zelf om , als ik een t shirt weer netjes wil hebben wel handyquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat leren ze mij gelukkig niet
Ik zou even reageren natuurlijk;quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:26 schreef Frazz het volgende:
@mattt, gelukkig ben ik hier geen admin
@L_A, tuurkijk ben ik een echte puber
Dan kijk je toch even in de OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ben altijd het topic kwijt, schijnt hij steeds vol te zijn.
EN NU ALLEMAAL RUSTIG!!!!!!
Ik probeerde te stoppen met FOK. heb toen dat acount door de shredder gehaald (passmailer op een niet bestaand adres). En het lukte me aardig om niet te veel te posten, totdat dit subforum wat me enorm aansprak geopend werdquote:
Het is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ben altijd het topic kwijt, schijnt hij steeds vol te zijn.
EN NU ALLEMAAL RUSTIG!!!!!!
Dat doet mijn stiefmoeder gelukkig voor mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja vroeg der zelf om , als ik een t shirt weer netjes wil hebben wel handy![]()
En ik ben niet eens een tiener meerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik zou even reageren natuurlijk;
Dat wisten we al, vandaar dat je hier echt op je plaats bent..
Leuk, je bent van harte welkom!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan kom ik ook eens op bezoek
hey jackquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Jullie dan ook bij mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Leuk, je bent van harte welkom!!
puber meeting !! ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Leuk, je bent van harte welkom!!
Laat die hitsige kater toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:32 schreef Frazz het volgende:
[..]
En ik ben niet eens een tiener meer
En owh ja, Balou wilde graag naar buiten nadat hij een plakje worst kreeg
Doet mijn moeder ook wel eens, en dan zo onschuldig kijken vervolgens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee best makkelijk eigenlijkmaar toen wou ze de wasmand brengen . nice try
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |