Ga je nog een forumpje fixen of niet ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
En ik wou net overstappen op software ontwikkeling
Weet opeens niet meer waar Tiel ligt
Wel waar!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
http://www.sancotec.nlquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ga je nog een forumpje fixen of niet ?
ah brood en vlees heeft leuke meidenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan ben je een collega van mn exdie werkt ook in de AH, kheb dr daar voor het eerst gezien
Tiel ligt bij Kesteren dacht ik zo. Tussen Nijmegen en Geldermalsen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
Erg lekker iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Helaasch geen subway in de buurt van Tiel..
Maar: [afbeelding]!
Ik ook vast wel weer ofzo...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:05 schreef BObNL het volgende:
ik over uurtje of 2 en een half
Minder lekker; een sprinkhaan op de muur die ik niet durf te pakken.quote:
''quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Minder lekker; een sprinkhaan op de muur die ik niet durf te pakken..
kewl ik wil ook sprinkhanen . ik heb alleen spinnen en muggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een sprinkhaan op de muur?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Welterusten !quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:04 schreef Petertjuhh het volgende:
Hey ik ben weg voor vandaag. Ik ga vandaag slapen
Ik ben nog helemaal van slag van d'r antwoord.quote:
*aai over bol smiley*quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal van slag van d'r antwoord.![]()
![]()
Oki. Veel plezier!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga nog even tv kijken
misschien kom ik dalijk terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |