quote:
Kom je zaterdag nog naar Alicey?quote:
Nope, sorry. 'k Zou op zich best willen komen, maar ten eerste vind ik het een gedoe met die honden in de trein en ten tweede heb ik gewoon écht ff weinig geld. En ik wil m'n date uitnodigen om te komen eten zeer binnenkort en dat gaat ook weer centjes kosten. Moest voor de date van maandag al geld van ma lenen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:30 schreef livEliveD het volgende:
Kom je zaterdag nog naar Alicey?Pleassssssuhhh
![]()
Ok ik snap. Date lijkt me voorgaan jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nope, sorry. 'k Zou op zich best willen komen, maar ten eerste vind ik het een gedoe met die honden in de trein en ten tweede heb ik gewoon écht ff weinig geld. En ik wil m'n date uitnodigen om te komen eten zeer binnenkort en dat gaat ook weer centjes kosten. Moest voor de date van maandag al geld van ma lenen.
Euj.... volgens mij is het elke dag vanaf 12 uur tot 5 uur, met wat uitzonderingen. En ja, die slingermeet zou idd ook nog es komenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Eej, ik las op de Martinikerk dat ut om 13:30 is steeds. Wanneer is eik die slingermeet dan?![]()
Kewlquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Euj.... volgens mij is het elke dag vanaf 12 uur tot 5 uur, met wat uitzonderingen. En ja, die slingermeet zou idd ook nog es komen
hmm, minder.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope, sorry. 'k Zou op zich best willen komen, maar ten eerste vind ik het een gedoe met die honden in de trein en ten tweede heb ik gewoon écht ff weinig geld. En ik wil m'n date uitnodigen om te komen eten zeer binnenkort en dat gaat ook weer centjes kosten. Moest voor de date van maandag al geld van ma lenen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:56 schreef miss_sly het volgende:
hmm, minder.
jammer Lupa, maar dan zien we elkaar een volgende meet en misschien gaat het dan wel beter als we elkaar echt kennen
Dat kan de verkeerde kant op gaan, geloof mequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:56 schreef miss_sly het volgende:
jammer Lupa, maar dan zien we elkaar een volgende meet en misschien gaat het dan wel beter als we elkaar echt kennen
Ik dacht dat het aan iedereen behalve jezelf lag?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik denk dat het zonder dat ook wel beter kan gaan. Ik was de laatste keer niet in zo'n beste bui geloof ik.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef livEliveD het volgende:
Dat kan de verkeerde kant op gaan, geloof meAlhoewel Lupa IRL wel
is
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht dat het aan iedereen behalve jezelf lag?![]()
Vast wel. Ben je al tot over je oren verliefd op hem? (hij zit toch niet op Fok hehquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hoop dat mijn date dat ook vindt.
Ik lees tussen de regels door heel veel water bij de wijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, het komt niet vaak voor dat ik water bij de wijn doe. Daar moet je dankbaar voor zijn!
Verliefd niet, maar ik vind hem wel errug liev. Uiterlijk is hij eigenlijk helemaal niet mijn type (klein, vrij mager), maar ik vind hem qua karakter zo leuk dat dat ineens niet zo belangrijk meer is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef livEliveD het volgende:
Vast wel. Ben je al tot over je oren verliefd op hem? (hij zit toch niet op Fok heh![]()
)
Kleiner dan jou? En is mager niet jouw ding?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verliefd niet, maar ik vind hem wel errug liev. Uiterlijk is hij eigenlijk helemaal niet mijn type (klein, vrij mager), maar ik vind hem qua karakter zo leuk dat dat ineens niet zo belangrijk meer is.
Phhiieeuuw dat scheeltquote:Hij zit niet op Fok.
Hij's een tikje groter dan ik maar ik had hakken van tien cm aan op de date.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Kleiner dan jou? En is mager niet jouw ding?
En innerlijk speelt zeker mee. Klinkt erg goed
Wow, stop maar, je komt te dichtbij, ik ga het eng vindenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik val op stevige mannen. Niet dik, gewoon stevig. Groot en sterk.
Jij bent helemaal niet stevig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:32 schreef livEliveD het volgende:
Wow, stop maar, je komt te dichtbij, ik ga het eng vinden![]()
We hebben erg leuke gesprekken gehad ja, ook op dat gebied.quote:Maar kan ie boeiend vertellen over de filosofie. Lijkt me erg interessant![]()
Neuh niet echt neequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent helemaal niet stevig.
Kejquote:We hebben erg leuke gesprekken gehad ja, ook op dat gebied.Maar ik heb zelf ook filosofie gedaan op school, dus ik kan wel aardig meepraten.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef livEliveD het volgende:
Neuh niet echt neeWel groot, schijnt.
Ga er anders nog serieus op inquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wees gerust, hoewel ik je een knappe man vind, ben je geheel niet mijn type.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |