Heb je nog een prijsgrens gekoppeld aan je mooie dromen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef dignus het volgende:
Ik ben op zoek naar iets speciaals, een chateaux-tje, een penthouse of gewoon een bizar mooie locatie.
Daar ben ik laatst ook geweest maar vond het weinig van de sfeer overhebben. In 2001 (voor de film Amelie) ben ik daar met een vriend ook geweest, en alles zag er toen precies uit als in de film, incl. de tabac op de hoek naast de ingang. Nu is de Tabac weggehaald, de tafels staan geheel anders, en de sfeer is er veels te hip. Erg jammer.quote:Ik ga liever een Kir drinken in Cafe Des Deux Moulins in Monmartre
Hmm... ik ken het pas een paar maanden, er was idd geen tabac, dat vond ik wel het grootste gemis. Maar verder, dat plafond, de toilet met die telefoonquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst ook geweest maar vond het weinig van de sfeer overhebben. In 2001 (voor de film Amelie) ben ik daar met een vriend ook geweest, en alles zag er toen precies uit als in de film, incl. de tabac op de hoek naast de ingang. Nu is de Tabac weggehaald, de tafels staan geheel anders, en de sfeer is er veels te hip. Erg jammer.
Ze hebben er nog wel een grote Amelie poster hangen.
Ik heb alleen nu geen zin om ze op te zoeken en te uploadenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inderdaad het Amelie cafe!
We hebben er foto's van
Mijn luidheidquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zo, hier een aantal foto's.
Heb geen zin om ze te verkleinen, mensen die dat wel willen, mogen dat mij betreft best doen
De Poster:
[afbeelding]
De Verveelde klant van tegenwoordig dan dus:
[afbeelding]
De verbaasde ik, met achter me de niet meer sigarettenhoek
[afbeelding]
Die gaan we volgende keer meenemen naar Parijs, Canal St. Martin (staat niet direct in die wandeling) wil ik ook nog wel eens zienquote:
Met zo'n arrangement naar een stad is vaak wel goedkoper dan het zelf regelen. De Thalys zelf is al duur, tenzij je een leuke aanbieding tegenkomt natuurlijk!quote:Op zondag 13 november 2005 15:34 schreef knuppelhout het volgende:
wij gaan ook in december naar parijs, 3 nachtjes wrsch. Nou zijn we aan t twijfelen: een all-in-1 (thalys+ 3 dagen hotel), of zelf thalys en dan een hotelletje zoeken of vantevoren boeken.
Wat raden jullie aan? we zijn zelf redelijk doorgewinterde reizigers en eisen dus niet al te veel comfort (na 4 maanden afrika zijn we wel wat gewend zeg maar), maar het moet ook geen rattenhol zijn, het is ter ere van 6 jaar 'verkering', dus er moet toch wel wat romantiek in zitten.
Zijn er leuke guesthouses of jeugdherbergen een beetje in het centrum? of scheelt dat bijna niks qua kosten?
we willen in de week voor kerst gaan.
Kan volgens mij best hoor, ik zou het zelf ook doen als ik alleen maar naar Parijs zou gaan (ik ben nu meestal op doorreis naar Normandie en blijf dan een dagje in Parijs of ik ga vanuit Normandie een dag met de trein op en neer)quote:Op woensdag 16 november 2005 08:11 schreef knuppelhout het volgende:
we denken er nu over na om zon bejaarden busreis te boeken, en dan zodra we er zijn te pleiten en ons eigen plan te trekken.
maar: kan dat? doen ze daar niet heel erg moeilijk over?
die reizen zijn er avanaf 109 euro incl alles, de thalys alleen al is 88 euro.
Balenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:45 schreef boskov het volgende:
ik heb vandaag zoveel makelaars gebeld voor een appartement, maar zonder succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |