quote:Op donderdag 1 september 2005 19:49 schreef P8 het volgende:
[..]
alle amerikaanse steden zijn kut. kijk maar naar new orleans. jezus wat een kutstad
gelukkig staan in dat lijstje van mij geen Amerikaanse steden. Leer je Topografie toch eens man.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:49 schreef P8 het volgende:
[..]
alle amerikaanse steden zijn kut. kijk maar naar new orleans. jezus wat een kutstad
We zijn hier in TRV he? Niet in PUB of GC...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:23 schreef B_BOY het volgende:
parijs leuke stad idd. maar om nu over elke leuke stad een topic te openen.
my bad, ik dacht even dat vancouver in amerika lagquote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gelukkig staan in dat lijstje van mij geen Amerikaanse steden.
Nee ga je gang uiteraard, alle tips zijn welkom. Er staan wat posts tussen die komen uit een merge van 2 topics, waarvan er eigenlijk 1 beter op slot had kunne gaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:02 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik post hier nog wat info, maar dit topic is echt zwaar verkankerd door een stel lolbroeken.
Over Londen is ook een apart topic hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:23 schreef B_BOY het volgende:
parijs leuke stad idd. maar om nu over elke leuke stad een topic te openen.
london is ook supervet
ja, op de eerste zondag van de maand zijn alle musea gratis.. laten we er dan nou net zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog meer tips??
Ik koop ze meestal in zo'n automaat, komen gewoon 10 van die paarse kaartjes uitquote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Krijg je dan een pakje credit-sized kaartjes mee, die je na gebruik weggooit?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef k_man het volgende:
Nou, volgens mij zijn we er uit:
- Paris Visite is niet aantrekkelijk;
- Kaartjes per tien kopen wél;
- Carte Orange ook, mits je er een week bent.
Mja maar als je er (hebt ge)woont ken je die stukjes welquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Bovendien, waarom zou je die kleine stukjes met de metro gaanbovengronds zie je veeeeel mooiere dingen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |