In me zwembroekquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb net gegeten. Hmmm.
Macaroni waar ik zelf een lading pastasaus overheen geflikkerd heb. Als toetje een bak aardbeienyoghurt, druiven en een cornetto-achtig ijsje.quote:
Martinuhhh!quote:
Macaroni is lekker enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Macaroni waar ik zelf een lading pastasaus overheen geflikkerd heb. Als toetje een bak aardbeienyoghurt, druiven en een cornetto-achtig ijsje.
Wijzig profiel -> Naar Usericon Manager -> Nieuw usericon uploadenquote:
die manager werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:47 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wijzig profiel -> Naar Usericon Manager -> Nieuw usericon uploaden
Volgens mij zijn de mensen die er nu niet instaan juist een kliekje gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haha als je me der nu maar in douwt
instellen danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die moet je vinden
www.google.nl
Ja en de mod valt nu ook wel meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hé, stiekem toch best leuk hé? Dit subforum.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die moet je vinden
www.google.nl
dat noemen ze nou opgroeienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en de mod valt nu ook wel mee
Ze is positief veranderd zeg maar![]()
Maar ik heb zelfs het eerste topic geopend dus ik ben hip enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die er nu niet instaan juist een kliekje geworden
We moeten het natuurlijk wel een beetje elitair houden
Via je profiel, oftewel de knop Wijzig Profiel bovenaan.quote:
Waar je ook je profiel wiijzigt.quote:
jij vat me nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Via je profiel, oftewel de knop Wijzig Profiel bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |