KUTFILM, inderdaad op de goede manier!!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:03 schreef Verbal het volgende:
Ik heb hem dit weekend gezien op DVD. Wat een KUTfilm (en dat bedoel ik op de goede manier)
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heej, ik kan wel wat hebbenquote:
You gotta be fucking kiddingquote:Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef pberends het volgende:
Nee, geef mij Resident Evil maar.
Laat ik het zo formuleren. Ik heb hem thuis gezien op een klein tv'tje met het geluid zacht. Meer kon ik niet handelen en ik was blij dat ik niet in de bios zat.quote:
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Laat ik het zo formuleren. Ik heb hem thuis gezien op een klein tv'tje met het geluid zacht. Meer kon ik niet handelen en ik was blij dat ik niet in de bios zat.
Maar ik ben ook best een watje
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik lees op imdb (http://us.imdb.com/title/tt0435625/board/nest/35967092) een thread over het einde met allerlei interessante discussies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door StefanP op 26-02-2006 09:38:26 ]"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
quote:Op zondag 26 februari 2006 07:55 schreef StefanP het volgende:
Ik heb zojuist in m'n eentje de dvd op m'n 118" scherm gekeken. Redelijke filmNaar aanleiding van wat sterke stukken in de film verwachte ik er meer van, maar hij zakte toch wat in. Maar hij blijft veel beter dan the cave, een de typische pruts Hollywood film waar het desondanks dat het 2km ondergronds is, toch gewoon half licht is (en dat is nog maar het begin van de onzin). Hier is donker tenminste echt donker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mixtape: labtones.com/listener/JSP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bolderbast op 19-03-2006 04:40:37 ]Nobody fucks with The Jesus
Wat een vreselijke onzin. Je hebt Hostel nog niet eens gezien, hoe haal je het in je hoofd om een film die je niet eens gezien hebt "het typische voorbeeld van de uitmelkerij van het horror genre van tegenwoordig" te noemen? Dan ben je wel heel erg dom. Sorry hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 04:30 schreef Bolderbast het volgende:
deze films als Saw 2 denken dat slechts het tonen van de meest smerige scenes voldoende is, en als ze helemaal zeker willen zijn van een flink aantal bezoekers, zorgen ze dat mr. Tarantino zijn naam erboven zet en hoppa kassucces gegandeerd....al heb ik Hostel nog niet gezien, lijkt me dit het typische voorbeeld van de uitmelkerij van het horror genre van tegenwoordig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |