abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 12:16:26 #51
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_35031524
*tip*

Dit soort films in principe accepteren en vervolgens over het realiteitsgehalte van één klein deel gaan miepen is vrij zinloos

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_35032049
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:03 schreef Verbal het volgende:
Ik heb hem dit weekend gezien op DVD. Wat een KUTfilm (en dat bedoel ik op de goede manier)

V.
KUTFILM, inderdaad op de goede manier!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_35032178
Ik ga vanavond
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35032205
Hmm, ik zag laatst een van de actrices bij De Wereld Draait Door en toen herinnerde ik me dat ik 'm al gezien had. Echt blijven hangen is ie niet.

Het leek me wel leuk, allemaal vrouwen, maar hoewel het geen bagger film was, is het zeker geen écht fantastische film.
Ik had 't persoonlijk interessanter gevonden als ze die gollems niet zo heftig in beeld gebracht hadden en meer aan de verbeelding overgelaten hadden. De eerste glimps waren nl wel eng, maar daarna denk je al snel, hmm weer zo'n ding.
Als die dingen vager gebleven waren en de vrouwen door hun persoonlijke onderliggende conflicten met elkaar meer in botsing gekomen waren, dan was het krachtiger geweest.
Nu was 't half psychologische thriller, half botte horror, en daardoor allebei niet écht sterk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 februari 2006 @ 12:43:55 #55
136 V.
pi_35032304
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga vanavond
Doe een TenaLady om

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_35032337
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

Doe een TenaLady om

V.
heej, ik kan wel wat hebben
  maandag 13 februari 2006 @ 13:01:48 #57
136 V.
pi_35032809
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef pberends het volgende:
Nee, geef mij Resident Evil maar.
You gotta be fucking kidding

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 februari 2006 @ 13:02:45 #58
136 V.
pi_35032844
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

heej, ik kan wel wat hebben
Laat ik het zo formuleren. Ik heb hem thuis gezien op een klein tv'tje met het geluid zacht. Meer kon ik niet handelen en ik was blij dat ik niet in de bios zat.

Maar ik ben ook best een watje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_35033027
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Laat ik het zo formuleren. Ik heb hem thuis gezien op een klein tv'tje met het geluid zacht. Meer kon ik niet handelen en ik was blij dat ik niet in de bios zat.

Maar ik ben ook best een watje

V.
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt
Ik ga met een vriendin die ook wel into horror is, en ook wat kan hebben. Zal morgen laten weten of we alles hebben gekeken
pi_35059374
We vonden hem gaaf
Hebben samen lekker ouderwets zitten griezelen, heeeerlijk

Verbal, we konden het nog net aan zonder Tena lady
pi_35066820
Lijkt me wel een leuke film
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:30:22 #62
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35224344
Ik heb m een paar maanden geleden al gezien en moest zeggen dat ie best te pruimen was..
Het is allemaal wel een beetje voorspelbaar maar ach op een druilerige zondag kan je je er best mee vermaken..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35244821
Hij is leuk...
In het begin van de film, de zaal is stil (zoals gewoonlijk bij dit soort films). D'r vind een aanrijding plaats, mensen schrikken en iedereen begint meteen (kort) te fluisteren. Even later is er nog een schrik effect en merkte dat zowat de hele zaal zich lamgescrhokken was.

Fantastisch gewoon!
Don't hurry, be crappy!
pi_35249801
Mwhahaha, ik kijk regelmatig horror/scary movies met mijn vriendin.. maar ze zat gillend in de bios.. Ik vond hem cool, heerlijke schrikeffecten.. Er was ook een stoere canadees mee, die brak van schrik z'n ketting..
pi_35502649
Ik heb zojuist in m'n eentje de dvd op m'n 118" scherm gekeken. Redelijke film Naar aanleiding van wat sterke stukken in de film verwachte ik er meer van, maar hij zakte toch wat in. Maar hij blijft veel beter dan the cave, een de typische pruts Hollywood film waar het desondanks dat het 2km ondergronds is, toch gewoon half licht is (en dat is nog maar het begin van de onzin). Hier is donker tenminste echt donker.
SPOILER
Edit: ik lees op imdb (http://us.imdb.com/title/tt0435625/board/nest/35967092) een thread over het einde met allerlei interessante discussies:
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door StefanP op 26-02-2006 09:38:26 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 26 februari 2006 @ 11:53:00 #66
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35505038
quote:
Op zondag 26 februari 2006 07:55 schreef StefanP het volgende:
Ik heb zojuist in m'n eentje de dvd op m'n 118" scherm gekeken. Redelijke film Naar aanleiding van wat sterke stukken in de film verwachte ik er meer van, maar hij zakte toch wat in. Maar hij blijft veel beter dan the cave, een de typische pruts Hollywood film waar het desondanks dat het 2km ondergronds is, toch gewoon half licht is (en dat is nog maar het begin van de onzin). Hier is donker tenminste echt donker.
SPOILER
SPOILER
pi_35521045
SPOILER
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36134755
Lekkere film hoor, ondanks de slechte verhalen wat ik had gehoort erover. Een enorme verbetering tov Hostel laatst. Wel typisch zo'n irritante horror einde, maar voor de rest lekker griezellen. Morgen The Devils Rejects checken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:27:48 #69
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_36147526
Crap film met wel goede scene's.
Wel grappig om gezien te hebben, maar geen aanrader.

Dat Juno (ofzo) ding was wel rete irritant. Verder waren de monsters wel grappig, de ene keer konden ze makkelijk vermoord worden en de andere keer waren je opeens super snel en sterk. Niet echt consequent gedaan
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_36147823
Vonden jullie de monsters ook niet erg veel op de orcs uit de lotr lijken? (en een beetje op Gollum)

Voor de rest wel een leuke film, niet super.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:46:04 #71
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_36150879

Yup, lijkt erop ja
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_36160322
goh, het heeft een kutsmoel en een slecht gebit, ja sprekend...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 19 maart 2006 @ 04:30:41 #73
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36160707
EINDELIJK weer eens een film van dit soort waarbij ik me erg vermaakt heb...
"horror" films lijken echt weer "in" te zijn, en worden aan de lopende band geproduceerd, helaas mis ik maar al te vaak het horror element,

deze films als Saw 2 denken dat slechts het tonen van de meest smerige scenes voldoende is, en als ze helemaal zeker willen zijn van een flink aantal bezoekers, zorgen ze dat mr. Tarantino zijn naam erboven zet en hoppa kassucces gegandeerd....al heb ik Hostel nog niet gezien, lijkt me dit het typische voorbeeld van de uitmelkerij van het horror genre van tegenwoordig..

maargoed The Descent.....(ik weet niet of ik hier spoilertags moet gebruiken dus toch maar wel dan)
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Bolderbast op 19-03-2006 04:40:37 ]
Nobody fucks with The Jesus
  zondag 19 maart 2006 @ 21:34:32 #74
46960 StefanP
polemicist
pi_36181331
quote:
Op zondag 19 maart 2006 04:30 schreef Bolderbast het volgende:
deze films als Saw 2 denken dat slechts het tonen van de meest smerige scenes voldoende is, en als ze helemaal zeker willen zijn van een flink aantal bezoekers, zorgen ze dat mr. Tarantino zijn naam erboven zet en hoppa kassucces gegandeerd....al heb ik Hostel nog niet gezien, lijkt me dit het typische voorbeeld van de uitmelkerij van het horror genre van tegenwoordig..
Wat een vreselijke onzin. Je hebt Hostel nog niet eens gezien, hoe haal je het in je hoofd om een film die je niet eens gezien hebt "het typische voorbeeld van de uitmelkerij van het horror genre van tegenwoordig" te noemen? Dan ben je wel heel erg dom. Sorry hoor Ik vond hostel een ijzersterke film, en de rest die dat niet doet die heeft gewoon pech.

Zelden las ik zulke kul.
-Mark Steyn
  zondag 19 maart 2006 @ 22:02:29 #75
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36182728
Hostel staat me al tegen hoe die "gehyped" wordt, en dingen die ik er WEL van heb gezien, maar ik ga hem heus nog wel kijken hoor.....misschien kom ik er dus nog wel op terug, daarom zei ik ook "lijkt mij", van wat ik er tot nu toe van heb gezien/gehoord

maargoed vervang Hostel dan maar even met bv Saw2, wel vermakelijk, maar absoluut niks speciaals, en dan heeft The Descent wel net dat beetje meer vind ik.

en The Descent, daar gaat dit topic eigenlijjk over toch
Nobody fucks with The Jesus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')