Naja, ze hadden Johnny Depp* iig ouder moeten laten lijken vind ik.. Net als Gene Wilder dus, die leeftijd is toch logischer voor die rol?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, en dát vind ik nou jammer. Dat de interpretatie opeens heel anders is. Dat de rol anders vervuld wordt enzo...
Want hoe je het wendt of keert, de mensen die de eerste WW&CF hebben gezien gaan het automatisch met elkaar vergelijken. Je kan er dan moeilijk aan wennen dat Depp opeens die rol speelt.
[..]
Géén remake?
Hmm, hoe zou je het dan moeten zien?
En tsja...ik weet zo 1-2-3 ook niet echt wie Willy Wonka anders had moeten spelen.
Hij moet nors zijn, maar soms ook weer tegen een grapje kunnen. En vooral zelf grapjes kunnen maken.
Hmm, misschien Jim Carrey?
Nee, jullie gesprek over Jim en Johnny is nogalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
Hey, is iedereen nu weg?
Wat verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kreeg net een telefoontje. D'r moeder is overleden.
He, wat een vervelend nieuws, Tom_Tom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat naar zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik een klein stukje en het was idd verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Nou, ik heb dat 'vervolg' ook niet gezien, omdat ik het niet wilde zien.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op dat formaat zien ze er alleen een beetje lelijk uit.quote:
Idd, helemaal vervormd enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Op dat formaat zien ze er alleen een beetje lelijk uit.
Dan zijn ze onherkenbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, helemaal vervormd enzo
Ik zeg toch, mini![]()
Precies Tania.quote:
Oiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Precies Tania.![]()
Vooral MissB, want topics vinden kan zij ook al niet.
quote:
Whehe, eeuwen geleden? Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja op de basisschool heb ik die dus gezien... eeeeeeuwen geleden
Het zijn gewoon allemaal prutsers.quote:Ik weet het ook niet echt meer, maar net met die plaatjes kwam het wel een beetje terug
En Gene Wilder: tja ik wist dus niet dat hij dat was
Prutsersdie ander is ook niet veel soeps..
Jep.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ze hadden Johnny Depp* iig ouder moeten laten lijken vind ik.. Net als Gene Wilder dus, die leeftijd is toch logischer voor die rol?
* Of Jim Carrey natuurlijk![]()
Djezus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |