Jim doet zins Ace Ventura niet meer aan tweede delen of wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Dat is hetzelfde als twee kneuzen aanstellen om Jim Carrey en Jeff Daniels te vervangen in de prequel van Dumb en Dumber.
Sorry, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet Gene Wilder wel héél goed zijn als je Johnny Depp daarmee vergelijkt
Ging jij niet weg?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.(Dit is ook tegen Duiveltja, met zijn soortgelijke post)
Maar Gene Wilder zette die rol van WW gewoon érg goed neer.
Jim Carrey zette de rol van die Dumb-man gewoon érg goed neer.
En in het verleden is al zo vaak gebleken dat mensen die dezelfde rol op zich moeten nemen, het gewoon niet halen bij diegene die dat de eerste keer deed.
En ik denk dus ook niet dat Depp dat opeens wél zou kunnen.
zinsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jim doet zins Ace Ventura niet meer aan tweede delen of wel?
True.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jim doet zins Ace Ventura niet meer aan tweede delen of wel?
Ok, nou die eerste film heb ik op de basisschool wel eens gekeken en de nieuwe nog niet gezien, dus ik kan geen oordeel vellenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.(Dit is ook tegen Duiveltja, met zijn soortgelijke post)
En in het verleden is al zo vaak gebleken dat mensen die dezelfde rol op zich moeten nemen, het gewoon niet halen bij diegene die dat de eerste keer deed.
was liar liar niet een vervolg op liar?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Hij wilde geen vervolgfilms meer opnemen.
Vandaar dat hij niet speelde in the prequel van Dumb & Dumber en ook niet speelde in The Son of the Mask.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:51 schreef timbob het volgende:
[..]
was liar liar niet een vervolg op liar?
Welke eerste film? Die van Dumb and Dumber?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, nou die eerste film heb ik op de basisschool wel eens gekeken en de nieuwe nog niet gezien, dus ik kan geen oordeel vellen![]()
Heb ik nou ook! Want niemand komt aan de orginaliteit van Jimquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke eerste film? Die van Dumb and Dumber?
Nou, ik heb dat 'vervolg' ook niet gezien, omdat ik het niet wilde zien.
Ja joh, zijn orgainaliteit....pfff, echt een geniale orgainaliteit heeft die man!! Niet normaal zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik nou ook! Want niemand komt aan de orgainaliteit van Jim
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh, zijn orgainaliteit....pfff, echt een geniale orgainaliteit heeft die man!! Niet normaal zeg.
--edit--
Anders laat je je mooie fout gewoon staan, ofzo.
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke eerste film? Die van Dumb and Dumber?
Nou, ik heb dat 'vervolg' ook niet gezien, omdat ik het niet wilde zien.
Ik wil sowieso niet kijken naar een film en een personage waar eigenlijk Jim Carrey had moeten staan.Die gast kun je niet vervangen, opvolgen of nadoen.
En alle recensies waren ook nog eens hartstikke kritisch / negatief bezig over de film, dus ik wist wel genoeg.
Het zijn 2 verschillende acteurs, de interpretatie van de rol is dan ook anders. Je kan niet verwachten dat Depp WIlder gaat nadoen in deze film. Hij zal zijn eigen draai geven aan de rol, die naar alle waarschijnlijkheid niet overeenkomt met die van Wilder.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi!quote:
Heb je die gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neede eerste Charlie and the Chocolatefactory bedoelde ik
Echt tenenkrommend gewoon hoe die kerel de trekjes van Jim Carrey na probeerde te doen.quote:Die prequel van Dumb & Dumber heb ik idd wel eens gezien in de videotheek, maar no way dat ik die ga kijken
pberends zit al enige tijd in hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mooi!Oh en ook nieuwe avatars erin zie ik, pberends enzo
Kijk, en dát vind ik nou jammer. Dat de interpretatie opeens heel anders is. Dat de rol anders vervuld wordt enzo...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende acteurs, de interpertatie van de rol is dan ook anders. Je kan niet verwachten dat Depp WIlder gaat nadoen in deze film. Hij zal zijn eigen draai geven aan de rol, die naar alle waarschijnlijkheid niet overeenkomt met die van Wilder.
Géén remake?quote:Ik denk dat je deze film an sich moet zien en niet als remake van de eerste. De invulling van Depp als Willy Wonka is imo een goede keuze geweest. Ik zie in Hollywood niet zo snel een andere acteur voor die rol.
Ja op de basisschool heb ik die dus gezien... eeeeeeuwen geledenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die gezien?
Maar net zeg je nog dat je Gene Wilder niet kent.?
Anyway..wat vond je ervan?
Die film was jarenlang een favoriet van mij. Maar dat was dus ook vroeger, hè
[..]
Echt tenenkrommend gewoon hoe die kerel de trekjes van Jim Carrey na probeerde te doen.Prutser
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |