de laatste bus gaat om 21.30 en de eerste om 6.30quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Billie29 het volgende:
Kijk, dat zijn tips waar ik wat mee kan. Is het 's nachts ook nog een beetje terugkomen uit Malmö eigenlijk?
En voor het prijsverschil kom jeg heerlijk romantisch met 28 personen op de slaapzaal terechtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef Dandilion het volgende:
Weet ik niet precies, het is een YI hostel, en dan moet je dus lid worden, mijn vriend boekt t.... verschilt echt hoot met hotels.
Ripley's believe it or not?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:47 schreef YPPY het volgende:
In Kopenhagen vond ik het Ripley's museum erg leuk. Het recordmuseum viel tegen. Een Kopenhagenkaart is wel handig, dat scheelde veel korting en als je er 1 koopt voor 24 uur, kun je de tweede dag nog gratis naar Tivoli.
Het centrum van Malmo vond ik erg gezellig. Ik ben er niet lang geweest, maar zou best nog eens terug willen voor een dagje.
Er zijn ook 2 pers. kamers in hostels hoor..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
En voor het prijsverschil kom jeg heerlijk romantisch met 28 personen op de slaapzaal terecht
Wat draaien ze daar? enne wat heb jij een enge avatar!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Heidi's, Krasnapolsky en de Envy. Dat zijn leuke uitgaangsgelegenheden
Afgelopen weekend nog geweest!
Inderdaad, ik vond Kopenhagen ook niet zo vreselijk boeiend. In 2003 zijn mijn vriend en ik er een paar dagen voor zijn werk geweest - hij aan het werk, ik aan het rond wandelen in de stad. Misschien heb ik alle leuke dingen gemist maar ik ben er bar weinig leuke dingen tegen gekomen. En ik vond Kopenhagen behoorlijk duur, zelfs wanneer je vanuit Zweden komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
En voor het prijsverschil kom jeg heerlijk romantisch met 28 personen op de slaapzaal terecht
De Ibis hotels zijn echt niet zo duur, en in Kopenhagen zit er 1 net om de hoek van centraal station. Verder zijn er een paar hotels die ingericht zijn zoals de veerboten: hele kleine kamer met hele kleine douche, en dat voor een hele kleine prijsKom zo even niet op de naam.
De stad kopenhagen op zich vind ik niet zo boeiend. Leuk om een beetje rond te sjouwen, maar nergens een 'dat was nu echt de moeite waard om te herinneren' gevoel. Enige wat me nog echt bijstaat na 4 a 5 keer is dat er ergens een standbeeld onder water staat, maar ik heb geen flauw idee meer waar in de stad het was... zal het even proberen op te zoeken.
Heidi's: van alles. 80's, tiroler muziek, locale pophitjes, skihutjes, van alles.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Wat draaien ze daar? enne wat heb jij een enge avatar!!!![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef RaisinGirl het volgende:
Over de zeemeermin zullen we het maar niet hebben hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |