quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
dit is in 1 subforum het gehele Fok ja.
Gelukkig ga ik naar Italië, daar loopt nog wel wat boeiends denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
blijkt het dat er alleen maar Duitsers rondlopen![]()
Goed idee, eigenlijk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wat later naar bed gaan.
Grote mensen hebben de macht over de rest van fokquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]lol.... wat ik dus bedoelde is dat alles wat hier in het subforum staat ook wel in een van de andere thuis zou kunnen en zo dus een vergaarbak is...
O, bedoelde je het andersomquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
lol.... wat ik dus bedoelde is dat alles wat hier in het subforum staat ook wel in een van de andere thuis zou kunnen en zo dus een vergaarbak is...
Shone bene hat die kleine maar tiete hat sie keinequote:
Het verschil is de leeftijd van de postersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]lol.... wat ik dus bedoelde is dat alles wat hier in het subforum staat ook wel in een van de andere thuis zou kunnen en zo dus een vergaarbak is...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Shone bene hat die kleine maar tiete hat sie keine![]()
Normaal sta ik ook veel vroeger op maar de buren hielde me wakker tot half 3...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een dikke hoofdpijn als ik langer dan na 12 uur op bed lig, komt omdat ik dan een nacht van 10 uur heb, gemiddeld
Je lult maar een beetje dom en je snapt het welquote:
En dan slaap je tot 2 uur ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Normaal sta ik ook veel vroeger op maar de buren hielde me wakker tot half 3...![]()
Lief, schattig, luchtbuksquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Normaal sta ik ook veel vroeger op maar de buren hielde me wakker tot half 3...![]()
Nee, tot half een... Heb me net ff gedouched en ga zo 's ontbijten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:59 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En dan slaap je tot 2 uur ?knap
* Petertjuhh zat nog te fokken om half 3![]()
Ik ga ook zo ff ontbijtenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, tot half een... Heb me net ff gedouched en ga zo 's ontbijten.![]()
![]()
BBgun.quote:
Ik moet nog een solicitatieformulier invullen van de AH... noch verdomd ingewikkeld ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:02 schreef Renesite het volgende:
ik ga zometeen alweer avond eten![]()
Moet om 4 uur al eten en om half 5 op de fiets.
An de arbeit![]()
och, dat is dan niet eens laat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:02 schreef Eix het volgende:
[..]
BBgun.![]()
Ik kreeg ff de neiging maar ze gingen gelukkig net naar binnen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet nog een solicitatieformulier invullen van de AH... noch verdomd ingewikkeld ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |