Een vriend van mij is eens geweest dacht ik. Maar er was volgens mij niet veel aan. Beetje geleuter van de rector en daarna wat hapjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:53 schreef miki het volgende:
Gaat er iemand naar de opening van het academisch jaar?
Of is dat überhaupt dodelijk saai?
Ik lever maandag mijn scriptie in en ben klaahaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef runaway het volgende:
ik heb echt onwijs zin om weer te beginnen
Iig niet rijschool Mestreech. Straks heb je zo'n instructeur die Limburgs kaltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef superheist het volgende:
Misschien iets wat absoluut niks met de Uni. te maken heeft, maar:
Welke autorijles-school kunnen jullie aanraden? in Maastricht.
Ja, daarin verschilt Maastricht nog net van de rest van Limburgquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:14 schreef hannekethemaster het volgende:
vrijwel alle maastrichtenaren kallen limburgs (maar t leuke is dat ze ook wel Nederlands praten hoor)
Wellmanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef superheist het volgende:
Misschien iets wat absoluut niks met de Uni. te maken heeft, maar:
Welke autorijles-school kunnen jullie aanraden? in Maastricht.
president van georgie komt ook. is toch best leuk om bij te zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een vriend van mij is eens geweest dacht ik. Maar er was volgens mij niet veel aan. Beetje geleuter van de rector en daarna wat hapjes.
vind je? ik vind het juist hier heel erg opvallen dat de kassameisjes enz. het echt weigeren om Nederlands te spreken. ook al merken ze dat je het niet echt verstaat. Ik ben overigens zelf ook "limbo" ik kom uit kerkrade. Maar voor zover ik weet is daar niemand zo incompetent dat er alleen maar plat gekald wordt. Al moet ik eerlijk zeggen dat het nooi niet bepaald het mooiste ABN oplevert. het zijn vooral de klemtonen die eerder duits aandoen. dus soms wel een beetje moeilijk te verstaan. Maar wees gerust, we hebben allemaal Nederlands op school gehad dus het komt goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja, daarin verschilt Maastricht nog net van de rest van Limburg
Welke Master ga je doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef miki het volgende:
Pfft, moet komende vrijdag verplicht naar de master introductie...![]()
Krijgen we uitlef over Problem Based Learning (studeer ik niet al 3 jaar aan de UM?) en gaan we een citytrip doen in Maastricht. Totaal nutteloos dus. Maarja..verplicht![]()
Als het snel gebeurt wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef Gerdow het volgende:
[..]
Welke Master ga je doen?
Btw, PBL rules, is het niet heerlijk om te pre-discussen en te post-discussen?
Dat deden ze bij ons ook inderdaadquote:Op maandag 5 september 2005 18:27 schreef superheist het volgende:
zo, eerste dag achter de rug. Beetje introductie colleges.. niet echt veel geleerd, maar was wel grappig![]()
Is het trouwens gewoonlijk dat iedereen gaat klappen na een college.. ik vind het een beetje debiel. Ik gok dat alleen eerstejaars, dit de eerste week doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |