Ahhh, wat betreurenswaardig... zo'n sneue reactie, als trap na, terwijl de discussie allang voorbij is. Het zit je blijkbaar diep. Het spijt me, ik had je nooit met duidelijke argumenten op de droeve uitingen van je bekrompen, met vooroordelen doorspekte, mening mogen wijzen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, je voelde je op je pik getrapt![]()
Wat ben je toch ook een poelewoepquote:Op zondag 31 juli 2005 20:29 schreef KieWie het volgende:
Ahhh, wat betreurenswaardig... zo'n sneue reactie, als trap na, terwijl de discussie allang voorbij is. Het zit je blijkbaar diep. Het spijt me, ik had je nooit met duidelijke argumenten op de droeve uitingen van je bekrompen, met vooroordelen doorspekte, mening mogen wijzen.
Typerend hoe studenten die lid zijn van een bepaalde vereniging reageren zodra iemand een opmerking maakt die op z'n minst half Maastricht al eens gemaakt heeft.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:37 schreef KieWie het volgende:
Typerend hoe studenten die nergens aan mee doen zo snel zijn met het veroordelen van leden van studentenverenigingen, op zo'n wijze dat ze geen kans laten liggen om te melden hoe stom ze deze vinden. En hoe opvallend dat leden van studentenverenigingen zich hooguit geroepen voelen om zo'n mening van repliek te voorzien, zonder daarin te vervallen in het onbeargumenteerd afkraken van het niet-lid zijn. Bij welke partij zou er nu sprake zijn van een complex van gemiste mogelijkheden?
En binnen vier minuten hebben we het bewijs geleverd gekregen... Had vrienden gemaakt, dan had je je nu niet zo hoeven te vervelen, om vervolgens uit pure frustratie de onbeheersbare dwang gehad om je mislukte studententijd te verdedigen...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:37 schreef KieWie het volgende:
Typerend hoe studenten die nergens aan mee doen zo snel zijn met het veroordelen van leden van studentenverenigingen, op zo'n wijze dat ze geen kans laten liggen om te melden hoe stom ze deze vinden.
Quote je altijd jezelfquote:Op zondag 31 juli 2005 20:40 schreef KieWie het volgende:
En binnen vier minuten hebben we het bewijs geleverd gekregen... Had vrienden gemaakt, dan had je je nu niet zo hoeven te vervelen, om vervolgens uit pure frustratie de onbeheersbare dwang gehad om je mislukte studententijd te verdedigen...
ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Dauthi het volgende:
Wie hier op fok! Wordt ook eerste jaars International Business
Brrr ik moet verdomme nog steeds een bevestiging van me inschrijving krijgenKreeg ik eerst een brief dat ze hem niet hadden ontvangen, toen ik belde zeiden ze dat ze het wel binnen hadden gekregen maar pas heel laat hadden verwerkt. Heb het voor de zekerheid nog maar is aangetekend verstuurd en heb dus bewijs van ontvangst.. Maar het wordt nog ff afwachten.. Vage zooi.
ok, dan doe ik de brief zo op de post. (ookal zit ik nu in maastricht..)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:16 schreef Anubys87 het volgende:
@ Superheist. Ik heb de EFM daar over al gemaild. Ze zeiden dat je die id pas krijgt bij de introductiedag van de faculteit. Dan kan je dan ook meteen je boeken ophalen. Dat nr boven die brieven enzo is je studenten nr.
voor zover ik het weet (ik ben natuurlijk niet de expertquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:20 schreef _TK het volgende:
Intressant die discussie over de SVen. Maar hoe zit het met de diverse ontgroeningen en aanwezigheidsplicht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |