Hij schijft alleen veel, daardoor lijkt het of hij verstand van zaken heeft. Een beetje IB'er kan veel schrijven maar in feite niets zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:21 schreef DeNaald het volgende:
Ik merk dat KieWie verstand van zaken heeft
Een rechtenstudent nog meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:12 schreef Gerdow het volgende:
[..]
Hij schijft alleen veel, daardoor lijkt het of hij verstand van zaken heeft. Een beetje IB'er kan veel schrijven maar in feite niets zeggen.Flauw, sorry DeNaald...
Er doen alleen mensen van de UM, de Hotelschool en het Conservatorium mee aan de Inkom. Meer zit er niet aan hoger onderwijs in Maastricht. Het merendeel is overigens afkomstig van de uni.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:51 schreef kkknurft het volgende:
Ik denk dat ik wel naar de inkom ga maar ik twijfel nog omdat ik in die week ook wat anders kan doen. De mensen waarmee je in een groepje komt zijn toch niet van jouw studie? En kunnen ook van een andere school zijn? Dus waarschijnlijk zie je die toch nooit meer? Zelf ben ik niet zo'n uitgaanstype.. is het dan toch leuk om te gaan? En mis je veel als je niet gaat?
Ik begrijp het al, je voelde je op je pik getraptquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef KieWie het volgende:
Dit is al een veel betere reactie dan je eerdere "Tragos".
ik zeg ook nog steeds school hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:02 schreef superheist het volgende:
even een vraagje, als ik volgend jaar op wintersport wil, met mensen die ik hier ken en dus in NH wonen. Die hebben een week na carnaval vakantie, zou het voor mij makkelijk zijn om dat weekje school te missen?
als ik het zo bekijk zit ik dan in de periode van Strategy en Quantitative Methods II
Ik heb een beetje weken lopen tellen.. maar het was ongeveer aan het begin/midden van het blok. En wiskunde was m'n hoogste cijfer van m'n examens 9.1quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef runaway het volgende:
[..]
ik zeg ook nog steeds school hoor. Jezelf nooit te serieus nemen
Je zit dan idd in de 3e periode, Strategy en QM2 dus. Kun je ergens terugvinden of je in het begin of aan het einde van dat blok zit? De carnavalsvakantie valt nl ieder jaar anders dus ik kan het niet vergelijken met dit jaar........
Strategy valt iig erg mee, vooral veel leeswerk. Niet moeilijk ofzo
QM2 vond ik wel meevallen, maar ik heb ook wel een wiskunde knobbel. Ik weet dat er ontzettend veel mensen voor zijn gezakt.......... dus
Bij rechten niet (hooguit één of twee keuzevakken) maar ik weet niet hoe het bij andere studies zit. Al hadden ze bij rechten in het eerste en tweede jaar af en toe de neiging om een datum vast te stellen om een paper in te leveren en dat móest op die dag omdat alles dan besproken werd. Was je er niet, had je pechquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:40 schreef superheist het volgende:
Maar zijn er ook 'lessen/colleges/dingen' waar je studiepunten voor krijgt als je aanwezig bent?
wiskunde a of b??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:40 schreef superheist het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weken lopen tellen.. maar het was ongeveer aan het begin/midden van het blok. En wiskunde was m'n hoogste cijfer van m'n examens 9.1dus dat zit ook wel goed denk ik
![]()
Maar zijn er ook 'lessen/colleges/dingen' waar je studiepunten voor krijgt als je aanwezig bent?
'k Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico. 'k Heb getwijfeld over Belgiëquote:Op zondag 31 juli 2005 16:40 schreef runaway het volgende:
ow en als iemand toevallig een kamer weet!!!!!!
ik houd me aanbevolen
nog niet misschienquote:Op zondag 31 juli 2005 16:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
'k Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico. 'k Heb getwijfeld over België
Dan zou ik idd niet naar België gaanquote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef runaway het volgende:
nog niet misschien. woon momenteel 10 min lopen van centrum, woon er opzicht prima. Alleen de huisgenoten zijn kut
![]()
Ruiltopicquote:Op zondag 31 juli 2005 18:29 schreef runaway het volgende:
veroorzaakten die van mij maar wat overlast, het is er echt dodelijk saai!!!!!!!!!
A12quote:Op zondag 31 juli 2005 15:39 schreef runaway het volgende:
ja je kunt er meestal 2 of 3 missen......
A1 of A2?
goed je best doen, en goed opletten bij QM1 (wiskunde gedeelte, statistiek moet een eitje voor je zijn)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |