Queen *kwijl*quote:
quote:
Jazeker Nirvanaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Miss.N het volgende:
Metallica [is dat voor mijn tijd?]
Nirvana [jep!]
Guns 'n Roses en Golden Earringquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef Mischa_NL het volgende:
Heel erg veel: Deep purple, Rolling Stones, Iron Maiden (ook van nu dus), Golden Earring, Guns 'n Roses, Pearl Jam, Jimi Hendrx, Queen, Sex Pistols, The Ramones,black sabbath en ac/dc enzovoort
Hun populairste CD kwam rond de tijd uit dat je geboren werd dus ik zou zeggen: jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef Miss.N het volgende:
Metallica [is dat voor mijn tijd?]
Nirvana [jep!]
Wat is dat indie dan? Ik ken wel indo rock maar kan me niet voorstellen dat mensen dat zo cool vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jimi Hendrix, The Beatles, Nirvana. En voor de rest veel indie, dat is wel van de laatste jaren maar niet echt bekend.
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef Mischa_NL het volgende:
Heel erg veel: Deep purple, Rolling Stones, Iron Maiden (ook van nu dus), Golden Earring, Guns 'n Roses, Pearl Jam, Jimi Hendrx, Queen, Sex Pistols, The Ramones,black sabbath en ac/dc enzovoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |